امام جمعه موقت بیرجند عنوان کرد:

اتحاد و هوشیاری، رمز پیروزی ایران در تمامی ادوار

بیرجند (پانا) - امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه در تمامی مراحل و لحظات ، اتحاد  و انسجام میان افراد باعث برتری و سربلندی می شود ، گفت: در شرایط حال حاضر نیز این دو مقوله ، فاکتورهای اصلی رسیدن به موفقیت و انسجام است.

کد مطلب: ۸۳۳۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اتحاد و هوشیاری، رمز پیروزی ایران در تمامی ادوار

حجت الاسلام مجید نصیرایی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان ، با اشاره به شرایط فعلی کشور گفت: در این شرایط نیازمند توجه مردم و مسئولین به اوضاع هستیم و علاوه بر اینها اگر میخواهیم به خود باوری برسیم ، باید مدیریت و برنامه ریزی داشته باشیم.

حجت الاسلام نصیرایی افزود: انقلاب اسلامی ایران در همه صحنه ها ، زمانی که همت و تلاش را سرلوحه کار خود قرار داده است ، موفق بوده و خود را سربلند از آزمون ها بیرون آورده است.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: دوران دفاع مقدس شاهد مثال بسیار مناسبی برای این امر می باشد زیرا در این دوران بوده است که ما توانسیتم با تکیه بر درون و تلاش و باور به خود، از خاک خودمان دفاع کنیم و پوزه دشمنان خود را به خاک بمالیم.

وی افزود: در شرایط فعلی کشور نیز در مراحل و مسائلی که مشکل داریم، اگر مردم و مسئولین همکاری با یکدیگر را پیشه کنند، ریشه بسیاری از مشکلات کنده و این معضلات رفع خواهد شد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه در تمامی مراحل و لحظات ، اتحاد و انسجام میان افراد باعث برتری و سربلندی می شود ، گفت: در شرایط حال حاضر نیز این دو مقوله ، فاکتورهای اصلی رسیدن به موفقیت و انسجام است.

وی در ادامه گریزی به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر جنگ تمام عیار اقتصادی که دشمن بر علیه ما به راه انداخته است ، زد و ادامه داد: هوشیاری مردم و مسئولین و کسبه و بازاریان ، میتواند عاملی باشد تا این توطئه ها با شکست مواجه شود.

حجت الاسلام نصیرایی افزود: در صدر اسلام و در زمان پیامبر لطف و مهربانی نیز هر جا که امت مسلمانان با یکدیگر اتحاد و انسجام داشته اند، به پیروزی و موفقیت رسیده اند و اگر ما نیز می خواهیم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم، باید اتحاد و هوشیاری خود را حفظ کنیم.

خطیب نماز جمعه مرکز استان در خصوص عملکرد خوب تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: این جوانان دلاور و با غیرت ، طوری کار کردند که باعث تشویقشان از سوی رهبر معظم انقلاب شد و این عملکرد شادی مردم را بر انگیخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار