برگزاری یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی در تربت‌جام

تربت جام (پانا)- یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌جام با حضور با شکوه آحاد مردم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۶۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی در تربت‌جام

مراسم گرامیداشت یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تربت جام، سه شنبه هشتم خرداد ماه در محل گلزار شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.
حجت الاسلام پرویزی از راویان جنگ در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: خداوند دین خود را با شهدا تبلیغ می‌کند و یاد و سیره شهدا به این وسیله زنده نگه داشته می‌شود و با این کار آسیب‌های اجتماعی کمتر می‌شود.
وی تصریح کرد: هیچ جایی در دنیا وجود ندارد که پس از گذشت سال ها از یک جنگ بازهم مردم عاشقانه به استقبال شهدای گمنام و شهدای تفحص شده بشتابند و این امر دلیلی جز پیروی از قیام عاشورا ندارد.
حجت الاسلام پرویزی با اشاره به شباهت‌های شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای کربلا بیان کرد: پیرو ولی و عاشق شهادت بودن یکی از وجه اشتراک‌های شهدای دفاع مقدس و دوران جنگ تحمیلی است.
وی افزود: شهدای کربلا در شب قبل از عاشورا شهادت در راه امام حسین(ع) را افتخار می‌دانستند و اظهار می‌کردند که کاش چند جان برای فدا کردن در راه امام خود داشتند.
این مراسم به همت بنیاد و سپاه و دانشگاه آزاداسلامی واحد تربت‌جام برگزار شد و آحاد مردم همیشه در صحنه، تنی چند از مسئولین، دانشجویان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهر تربت‌جام حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار