آغاز ثبت انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد از ۲۰ خرداد

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر از ۲۰ خرداد تا ۱۵ تیر برای ثبت درخواست انتقال یا میهمانی خود برای نیمسال اول تحصیلی ۹۸-۹۷ اقدام کنند.

کد مطلب: ۸۲۶۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد از ۲۰ خرداد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد، حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از جمله اهداف اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد، خدمات رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است که دراین خصوص انتقال یا میهمانی آنها به محل سکونت و زندگی خودشان (بومی) براساس ماده ۶۲ قانون خدمات رسانی به ایثارگران بعنوان یکی از اولویت‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: هرچند انتقال محل تحصیل دانشجویان طی یک فرآیند خاصی صورت می‌پذیرد اما به لحاظ اهمیت حفظ انسجام خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، این امر در اولویت قرار دارد و به همین منظور سیاست بومی‌سازی در صدر برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی قرار داشته و نقش مهمی نیز در تسهیل روند آموزش و تحصیل دانشجویان شاهد و ایثارگر دارد.

نصیر زاده درخصوص زمان و شرایط نقل و انتقال نیمسال اول تحصیلی سال ۹۷ گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر می‌توانند از ۲۰ خرداد تا ۱۵ تیر ماه برای ثبت درخواست انتقال یا میهمانی خود در نیمسال اول تحصیلی ۹۸-۹۷، به سامانه نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه کنند.

وی یادآور شد: دانشجویان پس از مطالعه شیوه‌نامه نقل و انتقالات می توانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام و از طریق همان سامانه نتیجه درخواست خود را پیگیری کنند.

دستورالعمل نقل و انتقال و تغییر رشته/گرایش دانشجویان شاهد و ایثارگر از طریق سایت این اداره کل به نشانی www.esargaran.iau.ir قابل مشاهده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار