کمیته پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان در مهریز تشکیل می‌شود

مهریز (پانا) _ جلسه شورای آموزش و پرورش مهریز با حضور امام جمعه ،فرماندار ،دادستان مهریز و اعضاء شورا برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۵۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
کمیته پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان در مهریز تشکیل می‌شود

جلسه شورای آموزش و پرورش مهریز با حضور امام جمعه ،فرماندار ،دادستان مهریز و اعضاء شورا برگزار شد.

امام جمعه مهریز در این جلسه گفت: بررسی های صورت گرفته نشانگر این واقعیت است که مدارس مناسب ترین مکان ، برای اجرای برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی می باشند .
حجت الاسلام محی الدینی افزود: مدرسه ، به عنوان مهمترین پایگاه و کانون حیات اجتماعی - فرهنگی در جامعه است که با ارائه آموزش در زمینه های گوناگون قادر است دانش آموزان را برای زندگی در عصر حاضر که با رنگین کمانی از رفتارهای پرخطر مواجه هستند، آماده نموده و آنها را در برابر رفتارهای پرخطر مقاوم و ایمن نماید.

وی ادامه داد: در اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، مبنی بر تمرکز فعالیت‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه آموزش و پرورش تشکیل کمیته پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان' با مسئولیت آموزش و پرورش بسیار کارگشا و دارای اهمیت است .

فرماندار مهریز نیز در این جلسه گفت: مدارس کانون تمرکز سرمایه‌گذاری‌ها برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی قرار گیرند تا در نهایت با اجرای طرح‌های مراقبتی مدرسه را قطب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی معرفی کنیم .
در پایان این نشست مقرر گردید با تشکیل کمیته های مختلف پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان در مدارس مهریز اجرا شود و از ظرفیت، امکانات و برنامه‌های آموزشی در حوزه پیشگیری استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار