برگزاری دومین نشست شورای نظارت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

تهران (پانا)-دومین نشست شورای نظارت شهرستان های استان تهران با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن شورای اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۵۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین نشست شورای نظارت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

در این جلسه ،عبدالرضا فولادوند ، در سخنانی اظهار داشت: در مجموع 108 درخواست و پرونده که در مراجع ذی صلاح وشورای نظارت شهرستانها مورد بررسی قرار گرفته بود ،تایید شد .

وی در ادامه، دعوت از سایر نهادها و ارگانها جهت استفاده از ظرفیت های برون سازمانی برای تأسیس مدارس غیردولتی را ضروری دانست و تاکید کرد: دعوت از اشخاص حقیقی و حقوقی داوطلب از دیگر اقداماتی است که باید در راستای توسعه این بخش صورت پذیرد.

فولادوند افزود: دعوت از منتخبین اعضای شورای نظارت مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران به منظور تشریک مساعی ، ایجاد وحدت رویه ، تبیین سیاستهای استانی و بهره مندی از راهکارهای خلاقانه در جهت تأسیس و توسعه مدارس غیر دولتی ،بسیار ضروری است .

این مقام مسئول با تاکید بر تکریم متقاضیان تاسیس واحدهای آموزشی غیردولتی ، تصریح کرد: حمایت از بخش خصوصی ، شناسایی موانع قانونی ، ارائه راهکارهای جذب دانش آموز ، توسعه واحدهای آموزشی غیردولتی، و ایجاد بستر لازم جهت ترغیب اولیاء دانش آموزان برای ثبت نام در مدارس غیر دولتی از دیگر برنامه هایی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خاطرنشان کرد:در خواست مجوز توسعه 8 مدرسه و مرکز آموزشی ، تبدیل مجوز حقیقی به حقوقی در 8 پرونده و بررسی 84 پرونده درخواست متقاضیان مجوز تأسیس مدرسه غیر دولتی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار