نشست شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون برگزار شد

بردخون ( پانا ) بخشدار بردخون گفت: تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی دغدغه ای بزرگ برای خانواده ها و ادارات است.

کد مطلب: ۸۲۶۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون  برگزار شد

علی اخلاقی در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) اظهار داشت: فراغت از تحصیل موجب می شود اقشار مختلف و ادارات ذیربط بویژه آموزش و پرورش در زمینه اجرای برنامه ها و غنی سازی اوقات فراغت تلاشی مؤثر و سازنده کنند.

وی با بیان اینکه از برنامه های کلیشه ای پرهیز کنیم، افزود: با نگاه علمی برنامه های شاد و تحرک آفرین اجرا کنیم و با تعامل فعالیت ها را گسترش دهیم و ضمن رعایت اصول، تعامل، همکاری و مشارکت را سرلوحه خود قرار دهیم.

اخلاقی اضافه کرد: طبق برنامه کلاس های فنی حرفه ای و میراث فرهنگی در روستاهای بخش تشکیل می شود که نیمی از حق ثبت نام توسط بخشداری پرداخت می گردد و دانش آموزان نیز می توانند در این برنامه ها حضور پیدا کنند و از این فرصت بهره ببرند.

بخشدار بردخون با اشاره به اینکه برخی از نهادها در ایام سال مشغول فعالیت های فوق برنامه و متنوع هستند، گفت: تشکیل اردوهای جهادی و علمی سیاحتی با مشارکت دستگاه های مرتبط و اجرای برنامه در مجتمع های آموزشی وتربیتی و کانون های فرهنگی هنری مساجد موجب جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به سمت پایگاه های اوقات و تحقق اهداف می شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون ابراز داشت: آموزش و پرورش به تنهایی قادر نیست همه فعالیت ها و برنامه ها را اجرایی و عملیاتی کند و همه اقشار را تحت پوشش قرار دهد و نیازمند تعامل و همکاری نزدیک دستگاه های فعال و مستقر در منطقه است.

وی با تأکید بر مشارکت دهیاری ها در برنامه های اوقات فراغت روستاها، ادامه داد: دهیاران آماده پذیرش و مشارکت در برنامه های همه حوزه ها هستند زیرا در روستاها اگر در زمینه علمی تلاش نتیجه بخشی صورت گیرد باعث سوددهی و برگشت سرمایه به روستاها می شود که نباید این فرصت ها را به راحتی از دست داد.

شهردار بردخون نیز گفت: نباید برنامه های اوقات فراغت تنها به تابستان و زمان تعطیلی مدارس موکول شود زیرا در همه ایام سال می توان برنامه های سرگرمی و متنوع را برای همه اقشار بویژه دانش آموزان اجرا کرد.

ارسلان حصیری با بیان اینکه تا هنوز نتوانسته ایم به اهداف تعیین شده اوقات فراغت برسیم، افزود: شهرداری در حد توان در زمینه تشکیل کلاس های اوقات فراغت و تعلیم و تربیت دانش آموزان مشارکت و همکاری می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار