روابط عمومی بردخون رتبه برتر استان بوشهر را کسب کرد

بردخون ( پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه بردخون برتر استان شد.

کد مطلب: ۸۲۶۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی بردخون رتبه برتر استان بوشهر را کسب کرد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، ظهیر محمودی در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش منطقه بردخون اظهار داشت: روابط عمومی بخشی از دانشی است که توسط یک سازمان یا دستگاه به کار گرفته می شود و آگاهانه می کوشند به مسئولیت اجتماعی خویش عمل کنند و با اطلاع رسانی عمومی، نیازهای جامعه را پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی هنری همراه با علم و فن است، افزود: همان گونه که کارشناسان معتقدند روابط عمومی وکیل مدافع هر سازمان در بیرون و مدعی العموم در داخل سازمان است و این رسالت باعث شده روابط عمومی نقشی فراسازمانی و برتر بر عهده بگیرد و همواره مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

محمودی اضافه کرد: روابط عمومی باید بر اساس عملکرد واقعی سازمان سنجیده شود و برای اهداف سازمانی و مخاطبان خدمت کند و پیوسته اصول مهم تقویت روابط را در نظر بگیرد و با تدوین چشم اندازهای برنامه ریزی شده به سمت توسعه حرکت کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با اشاره به نقش ویژه روابط عمومی در هر دستگاه، گفت: آموزش و پرورش نهادی عمومی با وظایف سنگین و نگاه خاص اجتماعی و مردمی که نیازمند روابط عمومی پویا و هدفمند است و کوچک ترین ضعف باعث بی انگیزگی در کارکنان و دلسردی مخاطبان می شود.

وی با تجلیل از فعالیت ها و خدمات روابط عمومی اداره ابراز داشت: الحمدالله با هدفگذاری مشخص و نگاه بلند در این بخش شاهد فعالیت های مؤثری هستیم که ایجاد ارتباط متقابل بین سازمانی و مردمی نشانگر درک اهداف و وظایف مهم روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان است.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون ادامه داد: امروزه با عملکرد روابط عمومی به عنوان سخنگو و بلندگوی آموزش و پرورش به یاری خدا کمترین نگرانی و مشکلی نداریم و با انعکاس خواسته ها و مطالبات، زمینه توسعه همه جانبه فراهم شده است.

محمودی گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط اداره کل آموزش و پرورش استان، روابط عمومی منطقه بردخون در سال تحصیلی جاری در بین 18 منطقه و شهرستان استان بهترین عملکرد داشته و جایگاه برتر را کسب نموده است.

وی تصریح کرد: به دلیل این فعالیت ها و انعکاس وسیع اخبار و گزارشات منطقه و توجه به حساسیت و نقش روابط عمومی، رئیس منطقه نیز به عنوان رسانه ای ترین مدیر استان معرفی شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با تقدیر از همراهی و تلاش اداره کل آموزش و پرورش استان بویژه کارکنان اداره روابط عمومی، ابراز امیدواری کرد: مسیر پیشرفت و تعالی روابط عمومی ها بیش از پیش تقویت و مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار