مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

سعادت در زندگی و رسیدن به حیات طیبه با عمل ودرک مفاهیم قرآنی میسر میشود

تهران (پانا)-مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، مهمترین فعالیتهای تشکیلات پیشتازان را برگزاری جلسات حلقه نورودر راستای آشنایی دانش آموزان به مفاهیم قرآن کریم برشمرد.

کد مطلب: ۸۲۳۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
سعادت در زندگی و رسیدن به حیات طیبه با عمل ودرک مفاهیم قرآنی میسر میشود

ابوالحسن قلی زاده ، در گفتگو با خبرنگارپانا شهرستانهای تهران و درحاشیه برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی (ره)تهران اظهار داشت :برگزاری نمایشگاه قرآن کریم فرصت مناسب جهت آشنایی بیشتر قرآن پژوهان و متناسب با سن آنان، با این کتاب الهی است و میتواند تاثیر بسزایی درزمینه حضور این افراد در دارالقرآنهای کشور داشته باشد .

وی در ادامه افزود:از برترین غرفه های نمایشگاه آموزش مفاهیم قرآنی با بازی میباشدکه با این ابتکار میتوان قرآن را در روح وروان کودکان و دانش آموزان نهادینه کردو توجه داشته باشیم ، سعادت در زندگی و رسیدن به حیات طیبه با عمل ودرک مفاهیم قرآنی میسر میشود.

مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،به فعالیتهای قرآنی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی نیزاشاره و تاکید نمود:در سال گذشته ودر جریان برگزاری اردوی ملی ، سوره حجرات را که در ارتباط با تشکیلات است ، به صورت سرود و تشریح مفاهیم آن را با دانش آموزان کار کردیم.

قلی زاده تصریح کرد:دررابطه با برنامه های فعلی تشکیلات پیشتازان نیز، جلسات حلقه نور را جهت نهادینه فرهنگ قرآن به صورت جمع خوانی اجرا میکنیم.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار