سری آ؛ وداع تلح فلورانس با اروپا

تهران (پانا) –در روزی که کار سقوط به سری بی گره خورد، فیورنتینا از حضور در لیگ اروپا وداع کرد.

کد مطلب: ۸۲۱۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سری آ؛ وداع تلح فلورانس با اروپا

دومین روز از هفته سی و هفتم سری آ ایتالیا با برگزاری 5 دیدار همزمان آغاز شد.

در یکی از مهمترین بازی‌های این هفته؛ کروتونه در شرایطی مقابل لاتزیو صف آرایی کرد که برای بقا در سری آ نیاز ویژه به 3 امتیاز داشت و در مقابل لاتزیو بدنبال قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان بود. لاتزیو هرچند برتری کاملی بر جریان بازی داشت اما به سختی در دقیقه 84 به تساوی 2 بر 2 رسید تا کسب سهمیه این تیم در لیگ قهرمانان به گرفتن یک امتیاز در هفته آخر کشیده شود.

دیدار تیم‌های فیورنتینا و کالیاری هم در شرایطی تقریبا مشابه برگزار شد؛ فیورنتینا که سه دیدار آخر روبرو را برده بود، برای زنده نگه داشتن شانس حضور در لیگ اروپا محکوم به پیروزی بود در حالی که چیزی به غیر از سه امتیاز هم برای فرار از سقوط به درد کالیاری نمی‌خورد. این دیدار با برتری یک بر صفر کالیاری تمام شد تا میزبان به بقا امیدوار شود و فیورنتینا سهمیه لیگ اروپا را از دست بدهد.

اما در سه بازی دیگر، تاثیر دیدارها در انتهای جدول بود. بولونا که بقایش در فصل آینده قطعی است به مصاف کیه‌وو رفت؛ تیمی که از شانس‌های اصلی سقوط محسوب می‌شود. کیه‌وو این بازی را 2 بر یک برد تا کار سقوط گره بخورد.

اسپال هم برای فرار از سقوط به خانه‌ی اسپال رفت و تن به شکست 2 بر یک داد. این نتیجه اسپال را در خطر سقوط نگه داشت.

تیم سقوط کرده هلاس ورونا هم در حالی به دیدار اودینزه رفت که اودینزه برای فرار از سقوط می‌جنگید و تواسنت به برد یک بر صفر برسد تا به بقا امیدوار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار