رئیس ستاد پشتیبانی بانوان خیر مدرسه ساز کشور: بیش از 11 هزار کلاس درس نیمه تمام کشور در انتظار کمک خیران است

تهران (پانا) - رئیس ستاد پشتیبانی بانوان خیر مدرسه ساز کشور تعداد پروژه های نیمه تمام مشارکتی و مردمی مدرسه سازی در سطح کشور را 2 هزار و 404 پروژه اعلام کرد و گفت که اکنون 11 هزار و 763 کلاس درس نیمه کاره چشم انتظار کمک برای رسیدن به سرانجام است.

کد مطلب: ۸۲۰۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس ستاد پشتیبانی بانوان خیر مدرسه ساز کشور: بیش از 11 هزار کلاس درس نیمه تمام کشور در انتظار کمک خیران است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، خدیجه نیزاری در حاشیه بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز مازندران در اردوگاه دانش آموزی بادله ساری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زیربنای این پروژه ها بیش از یک میلیون و 600 هزار متر مربع است که برخی از آنها به دلیل نبود اعتبار کافی متوقف شده اند.

وی وضعیت تعهدات و تحقق جشنواره های خیرین مدرسه ساز در کل کشور از سال 59 تا پایان سال گذشته را 78 هزار و 870 میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: از این مقدار تعهد تاکنون 52 درصد محقق شد.

رئیس ستاد پشتیبانی بانوان خیر مدرسه ساز کشور تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی و دغدغه های مالی دولت، خیرین دست دولت را در به پایان رساندن پروژه های نیمه تمام بگیرند.

نیزاری افزود: هدف اغلب خیرین انجام کار خیر در جهت برداشتن باری از دوش مردم و دولت است که از درون و فطرت و ماهیت عقلانی آنها فرمان می‌گیرد.

رئیس ستاد پشتیبانی بانوان خیر مدرسه ساز کشور با اشاره به اعتبارات محدود دولت در بخش مدرسه سازی گفت: اعتبارات دولتی برای اتمام پروژه کافی نبوده و باید دست دولت را فشرد.

وی بزرگ ترین دغدغه خیران را اتمام پروژه‌ها دانست و بیان کرد: در برخی استان ها خلف وعده های زمانی و بدقولی پیمانکار از دغدغه های خیرین است و همچنین دیرکرد در برخی اعتبارات مشارکتی وجود دارد.

نیزاری با تأکید بر اینکه در شرایطی که حمایت های دولت هم بخاطر شرایط موجود تقلیل یافته است، ادامه داد: در چنین شرایطی همراهی بیشتر خیرین، برای اتمام پروژه های نیمه تمام و حل مشکلات مردم را می‌طلبد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار