با حضور جمعی از مردم و مسئولان محلی

کلنگ احداث 4 مدرسه خیرساز در شهرستان جیرفت به زمین زده شد

کرمان (پانا) - با حضور جمعی از مردم و مسئولان محلی کلنگ 4 مدرسه خیرساز هم زمان در شهرستان جیرفت به زمین زده شد.

کد مطلب: ۸۲۵۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ احداث 4 مدرسه خیرساز در شهرستان جیرفت به زمین زده شد

این آیین با حضور احمد امینی روش فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش جیرفت، فریبا اسکندری زاده رئیس اداره مشارکت های مردمی و توسعه مدارس و مراکز غیردولتی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، مجید امیرتیموری مدیر آموزش و پرورش جیرفت و جمعی از همکاران فرهنگی، دانش آموزان و مردم برگزار شد.

فریبا اسکندری زاده رئیس اداره مشارکت های مردمی و توسعه مدارس و مراکز غیردولتی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه این آیین عنوان کرد: در 31 روز فرودین 97 به همت خیران کلنگ 31 مدرسه یعنی به ازای هرروزیک مدرسه در سطخ استان کرمان به زمین زده شده است که سهم جنوب استان کرمان با توجه به محرومیت های موجود از این تعداد 24 مدرسه بوده است.

در ادامه احمد امینی روش فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان جیرفت ضمن تشکر از خیران مدرسه ساز تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در طول چهار سال گذشته تأکید فراوانی بر ارائه خدمات به آموزش و پرورش داشته است و همواره علاوه بر استفاده از ظرفیت خیران مدرسه ساز خود نیز در اعتبارات دولتی پای کار بوده و آموزش و پروش را ویژه دیده است.

امینی روش از اصحاب رسانه درخواست کرد: برای جلب و ترغیب خیران به امر مقدس مدرسه سازی اخبار این کلنگ زنی ها را خوب پوشش بدهند.

مجید امیرتیموری مدیر آموزش و پروش نیز با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان در ماه صیام، برای خیران مدرسه ساز آرزوی سلامتی، توفیق و اظهار امیدواری کرد: این چهار مدرسه که جمعاً با اعتباری قریب 30 میلیارد ریال امروز شاهد آغاز به کار و عملیات احداثشان هستیم تا اول مهر ماه به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار بگیرند.

امیرتیموری اضافه کرد: هفته گذشته نیز 1000 متر مربع زمین توسط خیری در روستای باقرآباد به آموزش و پرورش اهدا شده که صحبت های اولیه با خیری دیگر برای احداث مدرسه ای سه کلاسه صورت پذیرفته که امیدواریم به زودی شاهد کلنگ زنی این مدرسه هم باشیم.

مدیر آموزش و پرورش با ابراز خرسندی از ادامه نهضت مدرسه سازی و سرعت گرفتن این امر درمنطقه ،ازبرنامه ریزی و تلاش وافربرای حذف تمام و کمال مدارس تخریبی، غیرمقاوم و غیراستاندارد شهرستان خبر داد.

بر پایه این گزارش ابتدا کلنگ مدرسه 4 کلاسه استثنایی با زیربنای 320 متر مربع و اعتباری قریب 4 میلیارد ریال به زمین زده شد و در ادامه کلنگ های مدارس 9 کلاسه متوسطه نورالهدی، ابتدایی مولانا و مالک اشتر هر کدام با زیربنای 850 متر مربع و اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و پانصد میلیون ریال به زمین زده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار