یادداشت

دلنوشته مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی برای خیرین مدرسه ساز؛ خیرین مدرسه ساز، دوستان مهربانِ خدای مهربانمان

ارومیه (پانا)- خیرین خوش نام مدرسه ساز، دوستان مهربانِ خدای مهربانمان، قصه های سرنوشتتان پر از شهد و شکر و سفره های زندگیتان لبریز از نعمت سعادت و سلامتی باد.

کد مطلب: ۸۲۰۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم محمدی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی دلنوشته ای را برای خیرین مدرسه ساز نوشته بود که این دلنوشته را در جمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی قرائت کرد.

متن دلنوشته مدیرکل آموزش و پرورش آذریایجان غربی:


"سلام می گویم بر عزیزان همدل، مردان بزرگ این دیار، به زنان با غیرت وطنم که غزل دلنشین شرافت ومهربانی را در بوستان مدرسه می سرایند.

سر تعظیم و ادب فرود می آوریم در مقابل اراده های عزیزانی که تحت عنوان جشنواره پرشکوه «خیرین مدرسه ساز» آستین همت بالا زده اند تا فرزندان عزیز میهنمان در راه کسب علم و دانش و معرفت و معنویت بی پناه و بی جایگاه نباشند.

سبد سبد سلام و سلامتی تقدیم اندیشه ها ونگاه هایی باد که امروز با مرام پی افکندن رویشگاه های دانش و دانایی، هدایت و رستگاری مدرسه گرد هم آمده اند تا بار دیگر سرود غیرت و تعصب مردان و زنان مومن و متعهد در گوش ها طنین افکند که : هنوز چراغ انسانیت خاموش نشده، هنوز جاده های مهربانی بی رهرو نمانده، هنوز راویان قصه های عاشقی ودلداگی ناامید نگشته اند و هنوز هم هستند مردان و زنانی که مثل آسمان می بارند تا ایران عزیزمان با طراوت بماند.

خیرین خوش نام مدرسه ساز، دوستان مهربانِ خدای مهربانمان، در وصف و ستایشتان چه بگوئیم جز اینکه: نامتان در دفتر خوبان جاودانه باد، قصه های سرنوشتتان پر از شهد و شکر و سفره های زندگیتان لبریز از نعمت سعادت و سلامتی باد."

ابراهیم محمدی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار