مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

راز ماندگاری و عظمت معلمان درذهن وقلب مردم، خلوص و صفای باطن آنهامیباشد

تهران (پانا)-همایش استانی سپاس معلم اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور معلمین برگزیده مناطق تابعه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۰۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
راز ماندگاری و عظمت معلمان درذهن وقلب مردم،  خلوص و صفای باطن آنهامیباشد

در این همایش ،عبدالرضا فولادوند،مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با تجلیل از مقام والا و شامخ معلم اظهار داشت: ظرافت و زیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت ستودنی و تعظیم در مقابل عظمت، شکوه و گرانمایگی این قشر خدوم و پرتلاش برای آحاد جامعه اسلامی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی راز ماندگاری و عظمت معلمان درذهن وقلب مردم را همانا خلوص و صفای باطن آنها دانست و افزود: قطعا جوشش چشمه‌سارهای زلال پویندگان راه سعادت و تکامل بشری حاصل مجاهدت‌های معلمان و مربیان فرزانه‌ای میباشدکه امانت‌دار انسانها هستند.

فولادوندادامه داد: بدون تردید هر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور صورت گیرد نقش سازنده‌ای در شکل‌گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین خواهد داشت و در نزد خداوند متعال از ارج و ارزش شایسته‌ای برخوردار است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خاطرنشان کرد:از درگاه ایزد منان برای معلمان و فرهنگیان عزیز توفیق خدمت بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های متعالی نظام تعلیم و تربیت کشوررا آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار