معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش رودان به پانا خبرداد:

تجلیل از دانش آموزان برتر آزمون مشترک پیشرفت تحصیلی مدارس رودان

رودان(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش رودان از تجلیل 26 دانش آموز برتر آزمون مشترک پیشرفت تحصیلی 4 آموزشگاه شهرستان در محل سالن پیامبر اعظم(ص) این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۸۲۰۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش آموزان برتر آزمون مشترک پیشرفت تحصیلی مدارس رودان

محمد شریف زاده در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان گفت: همایش تجلیل از دانش آموزان برتر آزمون مشترک پیشرفت تحصیلی 4 آموزشگاه رودان با حضور امام جمعه رودان، معاون فرماندار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و اولیاء دانش آموزان برگزار شد.

وی افزود: این همایش با حضور 620 دانش آموز دبیرستان های باقرالعلوم(ع)، بعثت، مکتب الزهرا(س) و حضرت زینب(س) رودان از سه پایه دهم، یازدهم و چهارم دبیرستان در رشته های تجربی، ریاضی و انسانی برگزار شد که از 26 دانش آموز برتر برتر آزمون مشترک پیشرفت تحصیلی و مدیران این آموزشگاه ها تجلیل شد.

شریف زاده خاطر نشان کرد: امروز مفتخریم که دانش آموزان عزیز ما در تمامی واحد های آموزشی در کمال آرامش و امنیت و با ایمان و اعتقاد راسخ به اقتدار هم جانبه نظام، پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزار در خواهند آورد و ما در سنگر مقدس تعلیم و تربیت در سایه رهنمود های مقام معظم رهبری با ارتقاء علم و دانش خود و توجه به معنویت و فتح قله های پیشرفت و توسعه در زمینه های مختلف فرهنگ، اجتماعی، سیاسی دشمنان این مملکت را برای همیشه مأیوس خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار