بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل

اردبیل (پانا) - رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل گفت: در جشنواره امسال خیرین بیش از 12 میلیارد تومان برای مدرسه سازی در استان اردبیل متعهد شدند.

کد مطلب: ۸۲۰۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل

جواد قرآن نویس در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان که در سالن فدک اردبیل برگزار شد،تصریح کرد: این مبلغ را خیرین استان اردبیل، اصناف و بازاریان تهران و یک نفر خیر اردبیلی مقیم آمریکا تقبل کرده اند.
وی افزود: خیرین پارسال هم بیش از 10 میلیارد تومان برای مدرسه سازی کمک کرده بودند.
رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل همچنین گفت: در 20 سال گذشته خیرین مدرسه ساز 369 مدرسه با بیش از 14 هزار کلاس درس را در استان اردبیل ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده اند.
مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل هم گفت: حدود 30 درصد کلاسهای درحال ساخت در استان را خیرین می سازند.
دولت لطفی افزود: پارسال 180 کلاس درس در استان ساخته شد که ساخت 60 کلاس درس را خیرین برعهده داشتند.
معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان نیزگفت: از 3 هزار و 95 مدرسه استان 900 مدرسه دو شیفته است که امیدواریم با کمک دولت و خیرین این کمبود برطرف و همه مدارس یک نوبته شوند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل هم در سخنانی وضعیت کنونی مدارس استان را مرهون تلاشهای ارزنده خیرین دانست و گفت: هر توسعه ای که در کشور اتفاق می افتد مرهون خدمات و نیکوکاری خیرین است.
گفتنی است:در این جشنواره از نشان مرحوم حاج حسنعلی علیپور(مدرسه ساز خیر وشهیر اردبیلی) که در واقع نشان مدرسه سازان است رونمایی شد و از این نشان به معاون امور عمرانی استاندار، فرماندار اردبیل و رییس شورای اسلامی شهر اردبیل اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار