مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز

خیرین مدرسه‌ساز روزی خود را خرج لبخند آینده‌سازان ما می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: خیرین فهیم مدرسه‌ساز داشته‌ها و روزی مقرر خود را خرج لبخند رضایت آینده‌سازان این دیار می‌کنند.

کد مطلب: ۶۱۵۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، سید علی قاسمی در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز مازندران در اردوگاه شهدای دانش‌آموز شهرستان ساری با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، اظهار داشت: جامعه خیرین مدرسه‌ساز استان همواره با اهدای زمین برای ساخت مدارس، مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری و نیز مشارکت در اجرای برنامه‌های مختلف آموزش و پرورش با دستگاه آموزش و پرورش همکاری داشته‌اند و امور خیرانه‌ی عظیمی را به اجرا نهاده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ضمن نام بردن از خیرین مدرسه‌ساز و قدردانی از آنان، افزود: استدعای ما از خیرین این است که علاوه بر ساخت مدارس و تشکیل بنیادهای فرهنگی، در اداره‌ی مدارس و هم‌یاری با مدیریت مدرسه و اجرای برنامه‌های آموزش و پرورش یاریگر ما باشند.

قاسمی با تأکید بر جایگاه مطلوب آموزش و پرورش استان مازندران در کشور گفت: آموزش و پرورش مازندران طبق اعلام رتبه‌ها در اسفندماه ۹۵ در مرحله اول المپیادهای برگزارشده رتبه دوم قبولی و در تعداد شرکت‌کنندگان رتبه دوم را کسب کرد.

وی با اشاره به رتبه چهارم مازندران در کسب رتبه‌های برتر کنکور گفت: آموزش و پرورش استان در اکثر قریب به اتفاق برنامه‌های آموزشی و تربیتی رتبه اول تا چهارم ‌کشوری را داراست که این به همت فرزندان این دیار است.

قاسمی با اشاره به طوفان‌هایی که در ۱۳ و ۱۷ شهریور ۹۵ مازندران را دچار خسارت کرد، گفت: این دو طوفان به ۱۶۶ مدرسه‌ی استان از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت وارد کرد در حالی که تنها دو هفته تا آغاز سال تحصیلی مانده بود اما با کمک مردم استان تمامی این مدارس آماده‌ی حضور دانش‌آموزان در روز اول مهر شد و مازندران در پروژه مهر ۹۵ تمام ۱۰۰ نمره را کسب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تأکید کرد: تلاش ما این است که همواره آموزش و پرورش مازندران جایگاه برتر خود در تمامی حوزه‌های آموزشی و تربیتی را حفظ نماید.

خیرین مدرسه ساز در بازسازی مدارس نیز یاری‌گر باشند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران نیز در این جشنواره اظهار داشت: رویکرد نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز مازندران، مشارکت خیرین در ایمن‌سازی مدارس است.

قربان‌علی شیرزاد افزود: از تمامی خیرین مدرسه‌ساز تقاضا داریم در کنار ساخت مدارس در بازسازی مدارس و ایمن‌سازی آنان نیز یاریگر ما باشند.

وی بیان داشت: خیرین با شناخت دقیق سه عنصر جهان‌بینی، نیروی انسانی و حضور مشارکت عمومی در عرصه‌های مختلف توانسته‌اند در رشد، توسعه و سازندگی این مرز و بوم گام‌های بلندی بردارند.

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، مجمع خیرین مدرسه‌ساز، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران و شهرداری ساری از صبح امروز در اردوگاه شهدای دانش‌آموز شهرستان ساری در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار