خیران با هر گامی که بر می دارند به رحمت و نگاه خدا نزدیکتر می شوند

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: هرجایی که مردم حضور داشته باشند قطعا آن قسمت مراحل رشد خود را طی می کند و آموزش و پرورش به عنوان نهادی که مبنای آن مردم است، باید باحضور مردم اداره شود.

کد مطلب: ۶۶۲۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا نطنز ، خانم حکیم زاده معاون وزیر آموزش و پرورش در مراسم هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهر نطنز از مدرسه سازی به عنوان کار بسیار پرارزشی و والایی یاد کرد.
وی گفت : هر فردی در این مدرسه تربیت می شود ، مطمئنا در جایی از دنیا و کشورمان برای انسانی دیگر مفید خواهد بود. هر مرکز آموزشی که احیا می شود گامی است در جهت تقویت علم و دانش جامعه. خیر مدرسه ساز با هرگامی که بر می دارد به رحمت و نگاه خدا نزدیکتر می شود.
ایشان بیان نمود خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در کشور پرچمدار کار خیر هستند و این عزیران پشتوانه واقعی آموزش و پرورش بوده و هستند و می بایست قدر این گوهران گران بهاء را قدر دانست.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به موج های نرم خیز مشارکتی نیاز دارد، اظهار کرد: هرجایی که مردم حضور داشته باشند قطعا آن قسمت مراحل رشد خود را طی می کند و آموزش و پرورش به عنوان نهادی که مبنای آن مردم است، باید باحضور مردم اداره شود.
حکیم زاده رسالت آموزش و پرورش را خطیر عنوان کرد و افزود: در بسیاری از کشورهای پیشرفته مردم در کنار آموزش و پرورش حضور فعال دارند، کشورهایی که از لحاظ مالی و مادی در جایگاه ایده آلی قرار دارند، اما مردم و سایر نهادها هم هستند؛ چراکه آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند اداره کننده وظایف خود باشد چون رسالت آموزش و پرورش انسان سازی و پرورش و تربیت انسان است.
معاون وزیر با ابراز خرسندی از حضور در جمع خیرین و ضمن ارج نهادن به نیت خدا پسندانه تمامی خیرین مدرسه ساز كه با مشاركت خود آموزش و پرورش را یاری می نمایند ، از همه دست اندركارانکه به هر طریقی یاری رسان آموزش و پرورش هستند تشكر و قدردانی نمود وگفت با یاری خداوند متعال بیش از پیش در راستای تحقق اهداف ارزشمند ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی موفق و موید باشند .

وی از تلاش های مستمر و خوب مدیریت آموزش و پرورش که در جذب خیرین کوشا بوده تقدیر و تشکر نمود و از جناب آقای ماندگار که با ساخت این مکان برای این شهر نام نیکی به یادگار گذاشت قدرانی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار