همایش تجلیل از معلمان نمونه در پاکدشت

پاکدشت( پانا) - فرزند شهید مطهری در همایش تجلیل از معلمان برتر استان که در شهرستان پاکدشت برگزار شد گفت: با توجه به تاکیدات شهید مطهری معلمی خوب و موفق است که قوه تفکر و تجزیه تحلیل دانش‌آموزان را تقویت کرده و مورد توجه ویژه قرار دهد.

کد مطلب: ۸۱۹۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از معلمان نمونه در پاکدشت

در همایش تجلیل از معلمان برتر و نمونه شهرستان پاکدشت، علی مطهری فرزند شهید مطهری ضمن حضور در این همایش گفت: متاسفانه اشتباه بزرگ دنیای امروز این است که مردم خواهان آزادی اجتماعی بدون آزادی معنوی هستند، جوامع ایده‌آل بدون آزادی معنوی به اهداف خود نمی‌رسند به طوری که پیامبران نیز دعوت خود را با آزادی معنوی آغاز می‌کردند. با توجه به تاکیدات شهید مطهری معلمی خوب و موفق است که قوه تفکر و تجزیه تحلیل دانش‌آموزان را تقویت کرده و مورد توجه ویژه قرار دهد.

وی با بیان این مطلب که شهید مطهری داشتن اساتید بی‌شمار را ملاک موفقیت نمی‌دانستند افزود: شهید مطهری ملاک متفکر و دانشمند بودن را تنها داشتن اساتید متعدد نمی‌دانستند چراکه انسان باید فرصت تجزیه تحلیل و تفکر داشته باشد.

مطهری در پایان گفت: افراد باید همواره نفس انسانی خود را گرامی و والا داشته و نفس حیوانی را سرکوب و تحت تسلط خود قرار دهد.

در پایان معلمان نمونه شهرستان پاکدشت در استان لوح تقدیر خود را از مسئولین حاضر در همایش از جمله حجت الاسلام والمسلمین حسن لزومی و محمد سیلسپور مدیریت اداره آموزش و پرورش این شهرستان و نیز سایر مسئولین دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار