مدیر آموزش و پرورش پاکدشت :

شانزده ویژ‌ه‌برنامه بمناسبت هفتۀ معلّم در پاکدشت اجرا می‌شود

خبرگزاری پانا مدیر آموزش و پرورش پاکدشت گفت: شانزده برنامۀ شهرستانی ویژه نکوداشت مقام معلّم در نشست ستاد نکوداشت مقام معلّم این شهرستان به تصویب رسید.

کد مطلب: ۳۴۲۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا: غلامعلی خانی، در حاشیۀ نشست ستاد نکوداشت مقام معلّم شهرستان پاکدشت اظهار کرد: نکوداشت مقام معلّم وظیفه‌ای است که بر همگان واجب است، به جهت این که استعدادهای نهفتۀ قشر دانش‌آموز جامعه با تدابیر اندیشمندانۀ معلّمان به ثمر می‌نشیند .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت معلّمی را رسالتی پیامبروار دانسته و تصریح کرد: معلّم با بر افروختن چراغ دانش، مسیر پیشرفت را برای دانش‌آموزان هموار خواهد کرد .

این مقام مسئول، ضمن تقدیر از همۀ دست‌اندرکاران نظام تعلیم و تربیت، ادامه داد: معلّمان، پرچم‌داران دانش، آگاهی و روشنی هستند و همۀ اقشار جامعه، باید در تکریم مقام معلّم بکوشند .

خانی ضمن تبریک فرا رسیدن ایّام شکوهمند ولایت حضرت امیرالمؤمنین، علی (ع) و نکوداشت سالروز شهادت شهید والا مقام، مرتضی مطهّری از اجری شانزده ویژه‌برنامه به مناسبت هفتۀ معلّم در شهرستان پاکدشت خبر داد.

وی ادامه داد: حضور مسئولان آموزش و پرورش پاکدشت به همراه مسئولان شهرستانی در مدارس شهرستان در طول هفتۀ معلّم، اجرای کوهپیمایی گروهی فرهنگیان، برگزاری زنگ انشای مدارس با موضوع تکریم مقام معلّم، برگزاری همایش تجلیل از معلّمان نمونۀ منطقه‌ای به همراه خانواده، برگزاری همایش تجلیل از همکاران بازنشستۀ فرهنگی، برگزاری همایش تجلیل از بانوان فرهنگی سرپرست خانوار، ارسال پیامک تبریک به فرهنگیان شهرستان و ارتباط با اصحاب رسانه جهت پوشش خبری آئین‌های هفتۀ معلّم از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در هفتۀ معلّم است.

/خبرنگار:علی اکبرپور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار