با حضور مدیر کل آموزش و پرورش برگزار شد:

نشست صمیمانه مدیر کل با جانبازان شاغل در آموزش و پرورش به مناسبت روز جانباز

قم (پانا)- به پاسداشت روز جانباز و تجلیل از جانفشانی های این عزیزان، نشست صمیمانه ای با حضور حمید رضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش استان قم، قادر حجتی فر رئیس اداره شاهد و امور ایثار گران و جمعی از روسای ادارت نواحی و مناطق استان در چهارمین روز از اردیبهشت ماه سال 97 در تالار مرکز رفاهی خانه معلم شماره دو برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۷۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمانه مدیر کل با جانبازان شاغل در آموزش و پرورش به مناسبت روز جانباز

در این دیدار حمید رضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه جانبازان طلایه دار تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش استان قم می باشند گفت: یکی از وظایف مهمی که بر دوش جانبازان و علی الخصوص فرهنگیان جانباز می باشد، انتقال فرهنگ جهاد و مبارزه به نسل های بعدی است.

شیخ الاسلام در همین راستا افزود: میراث اصلی انقلاب و آرمان های آن در ذهن و اندیشۀ جانباز نقش گرفته که در مقطع کنونی انتقال سینه به سینه آن بین نوجوانان، جوانان و حتی فضای عمومی جامعه، می تواند منشا تحولات عظیم اخلاقی و روحی باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش قم تصریح کرد: بر خود می بالیم که امروز در کنار همکارانی هستیم که عطر و بوی ایثار و شهادت را از آن دوران با خود به همراه دارند و دائماً وظیفه خطیر مسئولین را در قبال این از خود گذشتگی ها خاطر نشان می سازد.

در پایان حمید رضا شیخ الاسلام ضمن تقدیر از حضور جانبازان در این نشست صمیمی از تلاش های آنان در مدارس با وجود جراحت های گوناگون صمیمانه تشکر و قدردانی به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار