مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان قم: ۱۴۰۰ معلم نمونه استان قم تجلیل می‌شوند

قم (پانا) - به گفته مدیر کل آموزش و پرروش استان قم به مناسبت هفته معلم 1400 معلم نمونه استان مورد تجلیل و تکریم قرار می گیرند.

کد مطلب: ۸۱۷۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان قم: ۱۴۰۰ معلم نمونه استان قم تجلیل می‌شوند

حمیدرضا شیخ‌الاسلام ظهر امروز در کارگروه اجتماعی فرهنگی در جمع دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی استان قم در سالن امام جواد(ع) استانداری قم، با تبریک ایام شعبانیه با اشاره به هفته معلم و مناسبت‌های پیش رو اظهار داشت: در سال جاری تصمیم داریم از تمامی مدارس معلمی را به‌عنوان معلم نمونه انتخاب کنیم و به دلیل اینکه 1400 مرکز آموزشی داریم این تعداد به 1400 معلم می‌رسد.

شیخ الاسلام با بیان اینکه یکی از این تعداد معلم به‌عنوان نماینده به تهران اعزام می‌شود، افزود: اینکه روز معلمان با روز نیمه شعبان مصادف شده را به فال نیک گرفته و تجلیل بهتری از معلمان به عمل خواهیم آورد.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان قم تأکید کرد: 250 هزار نفر دانش‌آموز و در کل 750 هزار نفر با خانواده‌هایشان درگیر برخورد با معلمان هستند که این تعداد قابل‌توجه است.

در ادامه سرهنگ احمد حسینی به ایراد سخن پرداخت و گفت:‌ هر وقت که نگاه ویژه‌ای به شهدا داشته‌ایم توفیقاتمان بیش‌تر شده است و هرگاه شهدا را از یاد برده‌ایم باخته‌ایم و دچار مشکلات فراوان شده‌ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تأکید کرد: دوم خرداد را با مراسمی برای گرامیداشت حماسه عملیات بیت‌المقدس و سوم خرداد را با صبحگاهی مشترک با همکاری سپاه علی ابن ابیطالب (ع)‌ و نواختن بانگ مقاومت به‌صورت سراسری گرامی می‌داریم.

وی از برگزاری مراسمی به‌عنوان تجدید میثاق با شهدا خبر داد و گفت: شهدا به دست مردم و با شاخه‌های گل و غبارروبی در گلزارهای شهدای استان تجلیل می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار