مرحله استانی جشنواره نمایش دانش‌آموزی مازندران در بابل برگزار می‌شود

ساری (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از برگزاری مرحله استانی جشنواره نمایش دانش‌آموزی در شهرستان بابل خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۶۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مرحله استانی جشنواره نمایش دانش‌آموزی مازندران در بابل برگزار می‌شود

محمد شعبانی در گفتگو با پانا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این جشنواره در روزهای شنبه هشتم و یک‌شنبه نهم اردیبهشت در کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

او افزود: روز شنبه اختصاص به اجرای دانش‌آموزان دختر و روز یک‌شنبه اختصاص به دانش‌آموزان پسر دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران ضمن اعلام اینکه اجراها شامل نمایش زنده و نمایش عروسکی است، ادامه داد: اجراهای دانش‌آموزان دختر در دو نوبت هشت صبح تا یک بعدازظهر و ۱۴ بعدازظهر تا ۱۸ عصر و اجرای دانش‌آموزان پسر در نوبت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر خواهد بود.

شعبانی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان شرکت کننده در این جشنواره از مقطع متوسطه اول و دوم هستند، گفت: در روز شنبه در بخش نمایش زنده متوسطه اول دختران، شهرهای آمل، بابل، ناحیه دو ساری و رامسر، در بخش نمایش عروسکی همین مقطع، شهرهای بابل و ناحیه دو ساری در نوبت صبح اجرا خواهند داشت.

او افزود: همچنین در نوبت عصر در بخش نمایش زنده متوسطه دوم دختران، شهرهای رامسر و چالوس و در بخش نمایش عروسکی همین مقطع، شهرهای بابلسر و فریدونکنار اجرا خواهند داشت.

این مسئول همچنین از اجرای نمایش زنده دانش‌آموزان پسر متوسطه اول شهرهای بابل و ناحیه یک ساری و اجرای نمایش عروسکی دانش‌آموزان پسر متوسطه دوم شهرهای آمل، بابل و بابلسر در نوبت صبح روز یک‌شنبه خبر داد.

شعبانی یادآور شد: در نهایت چهار گروه منتخب دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه، دو گروه از دختران و دو گروه از پسران، راهی مرحله کشوری خواهند شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به نظر وزیر آموزش و پرورش بر در مورد تأثیر تئاتر برای ایجاد نشاط و سرزندگی دانش‌آموزان در مدارس و افزایش تمرکز و اعتماد به نفس آن‌ها تأکید کرد: استقبال دانش‌آموزان مازندران از جشنواره‌های فرهنگی و هنری نشان از ظرفیت بالای آن‌ها دارد که در سال‌های اخیر به خوبی به اثبات رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار