امام جمعه‌ بابل از اجرای اپرای عروسکی عاشورا قدردانی کرد

ساری (پانا) - امام جمعه بابل با ارسال نامه‌ای ضمن قدردانی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران و بهزاد غریب‌پور کارگردان اپرای عروسکی عاشورا، اجرای آن مازندران را فرصتی برای افزایش علاقه‌ و بهره‌مندی نسل معاصر از اسلام ناب دانست.

کد مطلب: ۸۶۶۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه‌ بابل از اجرای اپرای عروسکی عاشورا قدردانی کرد

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ماه گذشته برای نخستین بار میزبان برگزاری اپرای عروسکی عاشورا، به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب‌پور و آهنگسازی بهزاد عبدی در سالن 500 نفره‌ی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بود.

اجرای این اثر پرمخاطب نه‌تنها مورد استقبال هنرمندان و دوستداران تئاتر عروسکی مازندران قرار گرفت، بلکه توجه ویژه‌ی آن به مضامین مذهبی و معنوی نگاه ویژه‌ی مسئولان بلندمرتبه‌ی استانی را نیز به دنبال داشت.

پیرو میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران از این رویداد فرهنگی- هنری، حجت‌الاسلام روحانی، امام جمعه‌ی بابل در روزهای گذشته با ارسال نامه‌ای ضمن قدردانی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران و بهزاد غریب‌پور کارگردان اثر، اجرای اپرای عروسکی عاشورا در مازندران را فرصتی برای افزایش علاقه‌ و بهره‌مندی نسل معاصر از اسلام ناب دانست.

حجت‌الاسلام روحانی ضمن ابراز خرسندی نسبت به تولید و گسترش آثار هنری فاخر، به دلیل نگاه نو و توجه ویژه اپرای عاشورا به نشر پیام امام حسین (ع) و فرهنگ حسینی در قالب هنر، خواستار ایجاد فرصت‌های هنری متناسب با فرهنگ اسلام و انقلاب در بابل شد.

اپرای عروسکی عاشورا از پرمخاطب‌ترین آثار عروسکی ایران به کارگردانی بهروز غریب‌پور از تاریخ 25 تا 27 مهرماه در بابل به روی صحنه رفت و با استقبال گسترده‌ای از سوی مخاطبان و هنردوستان مازندرانی روبرو شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار