معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل:

طرح‌های نوین برای کمک به نیازمندان در استان اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل (پانا) - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: استفاده از طرح‌ها و روش‌ها نوین و الکترونیگی برای کمک به نیازمندان و افراد تحت حمایت کمیته امداد در استان اردبیل در دستور کار بوده و پیگیری می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۶۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح‌های نوین برای کمک به نیازمندان در استان اردبیل اجرا می‌شود

صفر توحیدی در جلسه بررسی استفاده از روش‌های نوین کمک‌رسانی به خانوارهای تحت حمایت و افراد نیازمند در اردبیل اظهار داشت: خیرین با استفاده از روش‌های نوین الکترونیکی در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانند کمک‌های خود را به دست خانوارهای تحت حمایت برسانند که نصب اپلیکیشن سنا در تلفن همراه، این امکان را ایجاد می‌کند تا نیکوکاران بر اساس نیت‌ خیرخواهانه خود و بدون مراجعه حضوری امدادگران، صدقه‌شان را در اختیار نیازمندان قرار دهند.

وی بیان کرد: خیرین برای نصب اپلیکیشن سنا در تلفن همراه با ارسال عدد 20 به سامانه 30007639 می‌توانند از امکانات آن برخوردار شده و کمک‌های خود را به ساده‌ترین شکل ممکن پرداخت کنند که پس از ارسال عدد 20، لینک نسخه اندروید نرم افزار سنا به تلفن همراه خیرین ارسال می‌شود که از این طریق می‌توانند این اپلیکیشن را در تلفن همراه خود نصب کنند.

توحیدی با بیان اینکه حدود 200 هزار خیر در سطح استان اردبیل مشترک صندوق صدقه کوچک کمیته امداد هستند، افزود: به طور میانگین، امدادگران کمیته امداد سالانه 500 هزار بار برای دریافت صدقه به منازل خیران مراجعه می‌کنند که بهره‌گیری از اپلیکیشن سنا می‌تواند این روند را تسریع و تسهیل کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به اینکه افزایش اعتماد عمومی مهم‌ترین مزیت استفاده از اپلیکیشن سنا است، گفت: نیکوکاران به سادگی می‌توانند تراکنش کمک‌های خود را دریافت کرده و حتی از هزینه‌کرد صدقه خود در امور نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر اطلاع یابند.

وی تصریح کرد: بر اساس بررسی و شناسایی خیرانی که دارای گوشی همراه اندروید هستند، امدادگران کمیته امداد دیگر به منازل آنها برای دریافت صدقه مراجعه نخواهند کرد و آنها می‌توانند خود کمک‌های جمع‌آوری شده در صندوق صدقه را شمارش کرده و مبلغ آن را از طریق این برنامه واریز کنند و مراجعه امدادگران تنها به منازل آن گروه از نیکوکاران خواهد بود که نمی‌توانند از این اپلیکیشن بهره‌مند شوند.

توحیدی با اشاره به اینکه بهره‌گیری از اپلیکیشن سنا به صورت پایلوت در استان اردبیل از ابتدای اردیبهشت ماه سال 97 شروع شده است، اظهار کرد: در این مدت اندک، اردبیلی‌های خیر با استفاده از این اپلیکیشن، بیش از 15 میلیون تومان به خانوار تحت حمایت کمیته امداد کمک کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: خیرین می‌توانند با شماره‌گیری 0968877 نیز صدقه و دیگر کمک‌های خود را در اختیار مددجویان قرار دهند و نیکوکاران هم از طریق تلفن همراه و هم از طریق تلفن ثابت می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را به دست خانوار تحت حمایت برسانند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از اپلیکیشن سنا و شماره 0968877 علاوه بر اعتمادسازی، نقش بسزایی را در کاهش هزینه‌ها ایفا می‌کند، تصریح کرد: بهره‌گیری از روش‌های نوین و الکترونیکی رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان را سرعت بخشیده و سبب می‌شود تا خدمات به صورت هدفمندتر به مددجویان ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار