کمک رسانی 75 میلیارد ریالی توسط اردبیلی ها برای ایتام و نیازمندان در اردبیل

اردبیل (پانا) - قائم مقام کمیته امداد اردبیل گفت: طبق برآورد به دست آمده در یازده ماهه امسال حامیان طرح اکرام ۷۵ میلیارد ریال در اردبیل در قالب اجرای طرح اکرام ایتام به نیازمندان کمک‌رسانی کردند.

کد مطلب: ۸۹۷۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
کمک رسانی 75 میلیارد ریالی توسط اردبیلی ها برای ایتام و نیازمندان در اردبیل

بهروز زلالی در دیدار با یکی از حامیان طرح اکرام در اردبیل اظهار داشت: طبق برآورد به دست آمده در یازده ماهه امسال حامیان طرح اکرام 75 میلیارد ریال در اردبیل در قالب اجرای طرح اکرام ایتام به نیازمندان کمک‌رسانی کردند .

او با اشاره به این که رفع مشکلات خانوار نیازمند مهم‌ترین اولویت اجرای این طرح است گفت: استقبال خوب و قابل قبول خیران از طرح اکرام ایتام یک اولویت اساسی در استان است که خوشبختانه با اجرای این طرح یک نفر از ایتام در استان بدون حامی نیست و همواره کمک‌های حامیان به فرزندان معنوی رو به گسترش است .

قائم مقام کمیته امداد استان گفت: در بهمن ماه امسال کمک‌های حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 50 درصد رشد یافته که این مسئله سبب نشاط و دلگرمی خانوار زیرپوشش این مجموعه شده است و نقش حامیان در این زمینه بسیار حائز اهمیت است .

زلالی تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و 820 یتیم زیرپوشش کمیته امداد استان هستند که در این راستا هفت هزار حامی او بیان کرد: در قالب طرح محسنین نیز سه هزار و 179 خانوار زیرپوشش این طرح قرار گرفته‌اند که مهم‌ترین هدف از اجرای این طرح رفع بخشی از گرفتاری‌های خانوار نیازمند و فرزندان آنان بوده است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه حمایت‌ها انجام یافته است .

قائم مقام کمیته امداد استان ضمن تشکر و قدردانی از این حامی نیز گفت: این حامی در اقدامی خیرخواهانه دو دانگ از آپارتمان خود، بیمه عمر و بخشی از اموالش را به فرزند معنوی خود هدیه کرده بود که این کودک در روز مادر از این حامی عزیز قدردانی کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار