طرح بازدید دانش آموزی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان البرز

کرج (پانا) -مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان البرز میزبان دانش آموزان و علاقه مندان به آموزش های مهارتی از جمله جوانان می باشد.

کد مطلب: ۸۱۶۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح بازدید دانش آموزی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان البرز

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان البرز میزبان دانش آموزان و علاقه مندان به آموزش های مهارتی از جمله جوانان می باشد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با اعلام خبر اجرای طرح بازدید دانش آموزی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان البرز هدف از اجرای این طرح را آشنایی دانش آموزان، نوجوانان، جوانان و عموم علاقه مندان با آموزش های فنی و حرفه ای و توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی دانست.

تقی غیاثی تبار به قدمت آموزش فنی و حرفه ای در استان البرز اشاره کرد و شهر کرج را به عنوان یکی از قطب های آموزش فنی و حرفه ای در کشور معرفی نمودکه با داشتن کارگاه های مجهز و مربیان مجرب آمادگی کامل برای ارائه آموزش های مهارتی در بخش های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی را دارد.

وی اجرای این طرح را فرصتی طلایی برای آشنایی دانش آموزان با انواع مهارت های موجود در کارگاه های این اداره کل دانست و افزود با توجه به ضرورت داشتن مهارت و توانایی کافی برای ورود به بازار کار، این طرح زمینه ای برای هدایت دانش آموزان و جوانان به سمت فراگیری فنون مهارتی و ارتقاء توانمندی و حرکت به سمت اشتغال می باشد.

این طرح از تاریخ ۱/۲/۹۷ الی ۱۱/۲/۹۷ در مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور در حال اجرا می باشد که از جمله برنامه های پیش بینی شده در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز مشاوره در زمینه فراگیری آموزش های مهارتی، پیش ثبت نام برای حضور در دوره های مهارتی به صورت رایگان، ارائه آموزش های کوتاه مدت ( چند ساعته ) برای دانش آموزان و ارائه گواهی حضور در دوره می باشد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نشانی و شماره تماس مراکز به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز به نشانی www.alborztvto.ir مراجعه نمایند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار