آموزش های فنی و حرفه ای پشتیبان کالای ایرانی

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز برنامه های سال ۱۳۹۷ را در راستای تحقق شعارسال (سال حمایت از کالای ایرانی)  اعلام نمود.

کد مطلب: ۸۱۱۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش های فنی و حرفه ای پشتیبان کالای ایرانی

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، تقی غیاثی تبار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز برنامه های سال ۱۳۹۷ را در راستای تحقق شعارسال (سال حمایت از کالای ایرانی) اعلام نمود.

غیاثی افزود: در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری "حمایت از کالای ایرانی" نام گرفته است، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با تاسی از سیاستها و برنامه های آموزشی و اجرایی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سال ۱۳۹۷، اقداماتی را از طریق مراکز آموزش فنی و حرفه ای و آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای استان البرز جهت تحقق شعار سال معمول خواهد داشت.

ویافزود: دراین سال آموزشهای فنی و حرفه ای برای ارتقای مهارت شاغلین کلیه واحدهای تولیدی در راستای کیفیت بخشی محصولات و تولیدات در اولویت بوده و به صورت کاملا رایگان اجرا خواهد شد. همچنین در کلیه آموزشهای مهارتی که در مراکز ثابت و سیار و آموزشگاههای آزاد استان ارائه می شود، کلیه مربیان محترم موظف به ترویج و تشویق مهارت آموزان و مهارت آموختگان به استفاده و "حمایت از کالای ایرانی" می باشند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ادامه داد: در کلیه آزمونهای صلاحیت حرفه ای پایان دوره، ادواری، تفاهمنامه ها و …، در بخشهایی که تجهیزات، ابزار و مواد مصرفی ایرانی موجود می باشد، آزمونهای عملی صرفا از طریق کالاهای ایرانی برگزار خواهد شد. و کلیه مراکز و آموزشگاههای آزاد استان البرز در " حمایت از کالای ایرانی " برای بروز رسانی و تامین مواد مصرفی کارگاههای آموزشی، کلیه اقلام مورد نیاز خود را صرفا از کالاهای ایرانی تامین خواهند نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار