نگاه ویژه وزارت آموزش و پرورش به حفظ و ارتقای سلامت دانش آموزان

همدان(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: وزارت آموزش و پرورش نگاه ویژه ای به حفظ و ارتقای سلامت دانش آموزان دارد.

کد مطلب: ۸۱۴۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
نگاه ویژه وزارت آموزش و پرورش به حفظ و ارتقای سلامت دانش آموزان

محمد پورداود در بازدید از روند اجرای سی و پنجمین دوره از مسابقات قهرمانی دانش آموزان مدارس استان همدان "یادواره شهدای دانش آموز و مدافعان حرم" ضمن بررسی نحوه ارائه خدمت به دانش آموزان و تیم های شرکت کننده، در جریان چگونگی اجرای مسابقات قرار گرفت.

پورداود در مراسم اختتامیه مسابقات رشته پینگ پنگ دوره ابتدایی دختران که در سالن اکباتان همدان برگزار شد با اشاره به ماموریت های معاونت تربیت بدنی و سلامت در آموزش و پرورش اعلام کرد: اقدامات تحولی دکتر حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و حمایت های وزیر محترم در حوزه سلامت دانش آموزان، چشم انداز روشنی برای نسل نو پا ترسیم کرده است.

وی با ابراز امیدواری از تداوم و توسعه فعالیت های در دست اجرای آموزش و پرورش، از معلمین تربیت بدنی خواست جهت ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان استان و رهگیری اهداف تخصصی ساحت زیستی و بدنی تلاش کنند.

در پایان با اهدای کاپ، مدال و حکم قهرمانی از تیم ها و نفرات برتر این دوره از مسابقات تقدیر شد.

گفتنی است در پایان مسابقات تنیس روی میز دختران دوره ابتدایی و در بخش تیمی، ناحیه یک همدان به عنوان اول دست یافت و تیم های ناحیه دو همدان و شهرستان نهاوند به ترتیب دوم و سوم شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار