معاون وزیرآموزش و پرورش خبر داد: حمایت تمام قد وزارت آموزش و پرورش از انتصاب بانوان

زنجان(پانا)- مجید قدمی معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد که وزارت آموزش و پرورش تمام قد در جهت انتصاب بانوان در کارهای مدیریتی ایستاده است.

کد مطلب: ۸۱۴۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون وزیرآموزش و پرورش خبر داد: حمایت تمام قد وزارت آموزش و پرورش از  انتصاب بانوان

مجید قدمی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت:امنیت امروز مرهون ایثار شهیدان است.

وی در ادامه با ذکر خاطره ای از دیدن خواب یکی از شهدای دفاع مقدس افزود:در آخرت مو را از ماست می کشند و باید یک روز پاسخگوی اعمالمان درآن دنیا باشیم.

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ادامه داد:باید کار اخلاقی بکنیم و آبروها را همیشه حفظ کنیم چراکه مبانی اسلامی این فریضه را به ما یاد داده اند.

این مقام وزارتی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت:کار با انسان کار شریفی است و این یک توفیق الهی است که نصیب همه ما شده و در آموزش پرورش کار می کنیم.

قدمی تصریح کرد:بر این اساس مدیریت در این دستگاه فرهنگی بسیار سخت است و باید مبتنی بر علم و اخلاق باشد.

وی ادامه داد:بهترین مردم جامعه ما معلمان هستند و در این راستا کار معلم ساختن انسان است که این کار عشق و ایثار می خواهد و سختی های خاص خودش را دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش ضمن تبریک انتصاب مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان ابراز داشت: امروز پرچم دستگاه تعلیم و تربیت استان زنجان به خانم مریم رشتچی سپرده می شود و این زمینه ساز استفاده بیشتر از توان مدیریتی بانوان است.

وی یاد آور شد:تجربه استفاده از بانوان در مدیریت تجربه موفقی بوده است و باید همه ما کمک حال خانم رشتچی باشیم تا آموزش و پرورش استان زنجان به تعالی برسد.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور افزود:وزارت آموزش و پرورش تمام قد در جهت انتصاب بانوان در کارهای مدیریتی ایستاده است.

وی گفت:دردولت دوازدهم تدبیر و امید اولین مدیر کل خانم در آموزش و پرورش استان زنجان منصوب شد و ما بر این کار ایمان داریم و حمایت می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار