آیین افتتاحیه چهل و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد استان همدان

همدان(پانا)- آیین افتتاحیه چهل و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد استان همدان به میزبانی شهرستان بهار در فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۴۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه چهل و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد استان همدان

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان و دبیر جشنواره گفت: در جشنواره فیلم رشد، فیلم های کوتاه و بلندی که رویکرد آموزشی دارند و در راستای تعلیم و تربیت است، اکران می شود و این جشنواره در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فعالیت دارد.

کاوه برخورداری با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره و نمایش آثار برگزیده برای دانش آموزان در سنین مختلف گفت:انجام فعالیتهای فرهنگی و هنری بهترین راه حل برای کاهش معضلات و ناهنجاریها است و می توان با ساخت و نمایش یک فیلم حتی کوتاه در حد چنددقیقه پیامهای ارزشمندی در بعد تربیتی و آموزشی به دانش آموزان منتقل کرد.

وی یادآور شد: برگزاری جشنواره سبب شد تا مسیر فیلم ها به سمت آموزش پیش رود زیرا بسیاری از آموزش ها از طریق دیداری و شنیداری بهتر انجام می شود.

وی گفت: این جشنواره از امروز آغاز و تا 4 روز آینده ادامه دارد و بیش از 25 درصد دانش آموزان استان از این فیلم ها استفاده خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار