اکران آثار جشنواره فیلم رشد در 46سالن ثابت و 200 اکیپ سیار آذربایجان غربی

ارومیه (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: امسال آثار این جشنواره در 46 سالن ثابت و 200 اکیپ سیار اکران می شود که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

کد مطلب: ۸۱۳۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اکران آثار جشنواره فیلم رشد در 46سالن ثابت و 200 اکیپ سیار  آذربایجان غربی

«ابراهیم محمدی» با اعلام این خبر اظهار کرد: آثار منتخب چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم های جشنواره رشد در مناطق 24گانه آموزشی استان آذربایجان غربی برای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، فرهنگیان و اولیا دانش اموزان اکران می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره از 26 تا 30 فروردین برگزار می شود؛ افزود: امسال آثار این جشنواره در 46سالن ثابت و 200 اکیپ سیار اکران می شود که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی بیان کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره در حوزه های مستند، پویا نمایی وانیمیشن، فیلم های کوتاه و بلند با موضوعات آموزشی، علمی وتربیتی بوده است.

وی از ارسال هزار و ۲۵۷اثر به دبیرخانه این جشنواره خبرداد و افزود: از این تعداد هزار و ۱۶اثر مربوط به بخش داخلی و ۲۴۱اثرهم بخش خارجی بوده است.

این مقام مسوول خاطر نشان کرد: 261 اثر راه یافته به مرحله مسابقه این جشنواره شامل 113 اثر داخلی و 65 اثر خارجی اکران عمومی می شود.

محمدی با اذعان به اینکه شعار این دوره از جشنواره «دانش درآینه تصویر» است؛ گفت: تمامی فیلم های ارسالی به جشنواره رشد دارای یک نقطه مشترک، آن هم آموختن ارزش آموزش و تربیت به شکل کاربردی به کودکان و نوجوانان است.

وی ادامه داد: تحت پوشش قراردادن دانش آموزان سراسر کشور و جذب مخاطب بیشتر، بهره گیری از توانایی های موجود درآموزش وپرورش، آشنایی دانش آموزان وفرهنگیان بامحیط فرهنگی وهنری، بهره گیری ازتوانایی های صنعت سینما، توسعه فرهنگ به کارگیری فیلم آموزشی در فرآیند برنامه درسی و تنوع بخشی به محیط یادگیری از مهترین اهداف این جشنواره می باشد.

گفتنی است سال گذشته این جشنواره در 40 سالن ثابت و 100 اکیپ سیار و با حضور 149هزار و 375 دانش آموز اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار