مدیر آموزش و پرورش پاکدشت:

دیدار با خانواده های شهدا از بزرگترین افتخارات در نظام اسلامی است

پاکدشت (پانا) - مدیر آموزش و پرورش پاکدشت در راستای پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از مقام شامخ شهدا با خانواده شهید پیری دیدار کرد.

کد مطلب: ۸۱۴۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار با خانواده های شهدا  از بزرگترین افتخارات در نظام اسلامی است

محمد سیلسپور، مدیر آموزش و پرورش پاکدشت در این دیدار ضمن گفتگو با اعضای خانواده این شهید از جمله همسر و فرزند گرانقدر ایشان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به تجلیل از مقام شامخ شهدا پرداخت.

وی دیدار با خانواده های شهدا را از بزرگترین افتخارات در نظام و به خصوص آموزش و پرورش برشمرده و افزود: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند که همیشه باید حضور و تجلی آن ها در زندگی ما حس شود بنابراین همه باید ادامه دهنده راه و منش و حافظ آرمان های این عزیزان در راستای حفظ و کیان از ارزش های دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

سیلسپور در پایان گفت: عزت و سربلندی ما از برکت خون شهدای عزیز است و ما باید با عمل به وصیت نامه های شهدای گرانقدرمان از جمله تعهد به کار و اخلاص در عمل و پیروی از ولایت با تمام توان در مسیر آنان حرکت نماییم.

همچنین درادامه این دیدارهمسر و فرزند شهید پیری که فرزند این شهید بزرگوار نیز در کسوت معلمی در آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت به فعالیت مشغول هستند با تقدیر و تشکر از مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت و همراهان با بیان خاطراتی از این شهید گرانقدر بر حرکت در مسیر شهدا تأکید کردند و برای مسئولین کشور و از جمله مدیران و مسئولین بزرگترین نهاد آموزشی و پرورشی کشوردر تعلیم و تربیت صحیح آینده سازان ایران عزیزاسلامی آرزوی موفقیت نمودند.

در پایان این دیدار با تقدیم هدیه و لوح سپاس از این خانواده شهید تقدیر گردید.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار