افزایش بودجه شهرداری پاکدشت در اجرای پروژه های عمرانی

پاکدشت ( پانا)- عضو شورای اسلامی شهر پاکدشت از افزایش بودجه شهرداری در اجرای پروژه های عمرانی خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۴۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
افزایش بودجه شهرداری پاکدشت در اجرای پروژه های عمرانی

علی رضایی عضو شورای شهر پاکدشت در خصوص بودجه مصوب شده شهرداری شهرستان پاکدشت اظهار کرد: بودجه شهرداری در روزهای پایانی سال با افزایش مناسبی تصویب و در دو حوزه پروژه‌های عمرانی و امور جاری تقسیم شده است

وی بیان کرد: 60 درصد بودجه در حوزه عمرانی است که با برنامه‌ریزی‌های دقیق شهرداری و شورای اسلامی پروژه‌های خوبی چون بازگشایی میدان آزادگان (شعبه) انجام می‌شود که جزء اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

عضو شورای اسلامی شهر پاکدشت در ادامه تصریح کرد: پروژه بازگشایی میدان آزادگان با حمایت امام جمعه در حال انجام است؛ پیمانکار مشخص شده و به‌زودی با صدور مجوز از سوی حوزه علمیه انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ساخت دو المان شهری در ورودی میدان سوم خرداد و میدان پارچین جزء برنامه‌های اجرایی شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت است.

رضایی در پاسخ به سؤالی درباره ایجاد درآمدزایی در پارک‌های سطح شهر گفت: نگاه شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت به پارک‌ها نگاه خدمات‌دهی مطلوب به شهروندان است که امیدواریم با افزودن امکانات بروز و ساخت پارک‌های متعدد و افزایش سرانه فضای سبز باعث رشد در این حوزه باشیم.

وی با اشاره به ورود شهرداری به حوزه گردشگری و رونق این حوزه اقتصادی فرهنگی اظهار کرد: پاکدشت سرشار از فرهنگ و تاریخچه غنی تاریخی است، گردشگری در حوزه فعالیت شهرداری نیست اما آمادگی خود را در توسعه این حوزه و همکاری در رشد و شکوفایی به اداره گردشگری شهرستان ارائه می‌‌کنیم تا ملت ایران و در گامی دیگر مردم خارج از مرزهای ایران اسلامی با این فرهنگ غنی آشنا شوند.

عضو شورای اسلامی شهر پاکدشت در پایان به برنامه‌های مختلف شهرداری در راستای افزایش نشاط اجتماعی اشاره کرد و گفت: سال گذشته برنامه‌های خوبی در این راستا در واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری انجام شد که خوشبختانه باعث افزایش رضایتمندی شهروندان شد؛ این امر مهم در سال جدید با همت و همکاری بیشتر انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار