در گفت‌وگو با پانا

علیرضا رحیمی: نوسانات دلار کارمان را سخت کرد؛ تا دو سه روز آینده سرمربی تیم ملی هندبال معرفی می‌شود

تهران (پانا) – رئیس فدراسیون هندبال آخرین اخبار انتخاب سرمربی تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۱۳۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا رحیمی: نوسانات دلار کارمان را سخت کرد؛ تا دو سه روز آینده سرمربی تیم ملی هندبال معرفی می‌شود

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با پانا درباره انتخاب سرمربی هندبال گفت: ما گزینه‌های مورد نظر را بررسی کردیم و از بین آنها چندین مربی گلچین کردیم. البته برخی مانند یک مربی اسپانیایی از همان ابتدا اعلام کردند که به ایران نمی‌آیند اما چند مربی اروپایی دیگر هم مدنظر داریم که پیش‌نویس اولیه قرارداد را برای آنها فرستادیم و حالا منتظر جواب هستیم .

وی ادامه داد: چون لیگ‌های اروپایی هنوز تمام نشده است و همه مربی‌ها درگیر این مسابقات هستند پروسه انتخاب سرمربی کمی سخت شده است ولی ما هر طور شده باید یک مربی طراز اول خارجی انتخاب کنیم و حالا باید دید قرعه به نام چه کسی می‌افتد. با توجه به اینکه برخی درگیر لیگ‌های اروپایی هستند و بعد از آن هم قصد دارند با خانواده‌هایشان باشند برخی گزینه‌های ما حذف خواهند شد. در هر حال آن چیزی که مهم است این است که ما مربی طراز اول خودمان را جذب و اردوهای تیم ملی را آغاز کنیم .

رحیمی در مورد زمان برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: تا به امروز هم ما زمان زیادی را از دست داده‌ایم و اگر تا چند روز آینده مربی مورد نظر را جذب کردیم بلافاصله اردوهای تیم ملی را هم آغاز می‌کنیم اما اگر گزینه مورد نظر جذب نشد کار را با کادر فنی موقت آغاز می‌کنیم. البته ناگفته نماند لژیونرها هم در ایران نیستند و از این طرف هم ما دستمان بسته است .

رئیس فدراسیون هندبال در پایان به مبلغ قیمت مربیان خارجی اشاره کرد و گفت: طبیعی است که نوسانات دلار برای ما کار را سخت کرد ولی مهم این است که ما کار را پیگیری کنیم و به نتیجه برسیم و البته چاره‌ای جز از این هم نداریم . در هر حال ما در مسابقات قهرمانی آسیا با ماچک نتوانستیم به نتیجه برسیم و تلخ‌ترین اتفاق سال 96 برای ما همان مسابقات بود. امسال به دنبال جبران ناکامی هستیم و به طور حتم با همه سختی‌ها و کمبود بودجه و نوسانات دلار بهترین‌ها را انتخاب می‌کنیم و تا همین دو سه روز آینده سرمربی جدید را اعلام می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار