مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران :

بسیج تمامی امکانات آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران جهت برگزاری مطلوب برنامه های اوقات فراغت

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران از تمهید مقدمات و برنامه ریزی جهت برگزاری کیفی ترین برنامه ها با استفاده از تمام ظرفیت های مدارس و فضاهای پرورشی در تابستان 97 خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۲۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بسیج تمامی امکانات آموزش و پرورش شهرستانهای  استان تهران جهت برگزاری مطلوب برنامه های اوقات فراغت

به گزارش پانا شهرستان های تهران، اولین جلسه هماهنگی ستاد غنی سازی اوقات فراغت تابستان 97 با حضور مدیرکل و اعضای ستاد تشکیل شد.

عبدالرضا فولادوند راد، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این نشست با تأکید بر اهمیت اوقات فراغت بعنوان بهترین زمان آموزش غیر رسمی جهت یادگیری مهارت های رفتاری و زندگی، حقوق شهروندی، توانمند سازی در برابر آسیب های اجتماعی و... استفاده از ظرفیت کامل فضاهای پرورشی و ورزشی از جمله اردوگاه ها، سالن های ورزشی، استخرها، پژوهشسراها و مدارس را خواستار شد.

در ادامه سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهرستان های تهران ضمن عرض تبریک سال جدید با ارائه گزارشی از اهم اقدامات و موققیت های کسب شده در سال 96 از جمله کتب رتبه اول استان برای دومین بار، سیاست های کلی و اهداف اوقات فراغت تابستان سال 97 را تبیین کرد.

سید مجتبی هاشمی با اشاره به قسمتی از اهداف برنامه های اوقات فراغت از جمله تقویت بهداشت روانی، خلاقیت و نوآوری، ایجاد بستر مناسب برای مهارت آموزی و تبیین حقوق شهروندی، توجه ویژه به موضوع محوری بجای پایگاه محوری و شعار سال در برنامه ها را مورد تأکید قرار داد.

هاشمی با بیان اینکه تمام فضاهای پرورشی از جمله دو اردوگاه استانی با تمام ظرفیت در خدمت دانش آموزان خواهند بود که برنامه ریزی جهت برگزاری اردوهای متمرکز یک روزه در اردوگاه های استانی و منطقه ای و باغ موزه دفاع مقدس از جمله برنامه های تابستان می باشد.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه از جمله معاونین ، رؤسای ادارات وکارشناسان اداره کل ، مدیران اردوگاه ها و نمایندگان کانون های فرهنگی و تربیتی استان به بیان نقطه نظرات خود در خصوص غنی سازی اوقات فراغت به بهترین نحو مطلوب پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار