معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

انتخابات مجلس دانش آموزی بستر مناسبی برای فعالیتهای تربیتی نسل جوان است

تهران( پانا) - نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی شهرستانهای استان تهران در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۸۱۲۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجلس دانش آموزی بستر مناسبی برای فعالیتهای تربیتی نسل جوان است

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در مراسم نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی، انقلاب اسلامی ایران را دستاورد مهم مردمی دانست که با رهبری امام راحل و مشارکت مردم به پیروزی رسید و این مشارکت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده عموم مردم در انتخابات های متعدد، تجلی مردم سالاری دینی را در جهان به نمایش گذاشت.

وی گفت: انتخابات مجلس دانش آموزی نیر به نوعی نهادینه سازی فرهنگ مشارکت دانش آموزان و بستری تربیتی جهت حضور در فعالیتهای اجتماعی مدارس است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل اموزش و پرورش شهرستانهای تهران در ادامه افزود: شورای دانش اموزی یکی از ۵ رکن اصلی مدارس می باشد که افراد در آن با رای مستقیم دانش آموزان انتخاب می شوند و این شورا می تواند در ایجاد ارتباط بهتر و موثر بین مسولین و دانش آموزان را ایجاد نماید.

انتخابات نهمین دوره مجلس دانش آموزی در مرحله استانی با حضور سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران،اعظم عابدینی کارشناس مجلس دانش آموزی سازمان دانش آموزی وزارت اموزش و پرورش،مدیر و معاونین سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران و کاندیداها و برگزیدگان انتخابات شوراهای دانش آموزی شهرستانهای استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار