معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان: مهارت های ورزشی نقش موثری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد

اصفهان(پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه ستاد اوقات فراغت گفت: اوقات فراغت اوقات با ارزشی است و هر دانش آموز باید یک مهارت ورزشی یاد بگیرد و در طول زندگی از آن استفاده کند و بتواند در مقابل آسیب های اجتماعی مصون باشد.

کد مطلب: ۸۱۳۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان: مهارت های ورزشی نقش موثری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد

رییسی در جلسه ستاد اوقات فراغت که در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد با اشاره به اینکه مهارت های ورزشی می تواند فرد سالمی را بسازد و از بسیاری از مشکلات و آسیب هایی که خانواده با آن روبرو هستند جلوگیری کند اظهار داشت: اوقات فراغت باید به شکل غنی اجرا شود.

وی افزود: افرادی که این مهارت ها را انتقال می دهند باید آموزش های لازم را دیده باشند و در زمینه رشته های مختلف متخصص باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه مهارت های ورزشی آبستن حوادث است و کمبود نیروهای متخصص باعث اتفاقات ناگوار می شود گفت: تدریس درس تربیت بدنی به وسیله افراد غیر متخصص نه تنها باعث انتقال آموزش‌های نادرست به دانش آموزان می شود، بلکه اصولاً اثری که انتظار می‌رود را نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: در فعالیت های ورزشی که در کانون ها برگزار می شود باید از نیروی متخصص استفاده شود به این خاطر که تعدادی از رشته های ورزشی که خطرزا هستند و احتمال خطر و آسیب بیشتر در آنها وجود دارد باید با حساسیت ویژه به این فعالیت ها نگریسته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار