امام‌جمعه اسلامشهر:

حمایت ولیعهد سعودی از رژیم صهیونیستی شرم‌آور است

اسلامشهر (پانا)-امام‌جمعه اسلامشهر بابیان اینکه ولیعهد عربستان سعودی اعلام کرده که اسرائیل حق دارد در سرزمین‌های اشغالی بماند، گفت: این شرم‌آور است وچگونه انسان خود را مسلمان بداند و در این موقعیت حساس از اسرائیل حمایت کند.

کد مطلب: ۸۱۱۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
حمایت ولیعهد سعودی از رژیم صهیونیستی شرم‌آور است

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، حجت‌الاسلام محمدعلی نوروزی در خطبه‌های نماز جمعه هفدهم فروردین 97 با توصیه همگان به تقوا گفت: خداوند در آیه ۳۵ سوری مائده چهار مورد را عامل سعادت انسان می‌داندو اگر کسی بتواند این موارد را آماده کند، رستگاری خود را تأمین کرده و آنها، یکی ایمان و دیگری تقوا است و تقوا به معنای ساده این است که از خدا بترسید و واجبات الهی را از دست ندهید و از محرمات الهی دوری‌کنید .

وی ادامه داد: سومین ویژگی این است که انسان وسیله تقرب و نزدیک شدن به خدا را بدست بیاورد که وسیله آن ایمان، تقوا، عمل صالح و به‌ویژه شفاعت محمد و آل محمد (ص) است وانسان به‌وسیله ایمان و عمل صالح می‌تواند معصومین را شفیع خود قرار دهد و بهترین وسیله تقرب به خدا محمد و آل محمد (ص) است .

امام‌جمعه اسلامشهر با اشاره به برکات ماه رجب گفت: رجب ماه تقوا و ریزش رحمت الهی است چقدر خوب میباشد که از این ماه و وقت مبارک بهره بگیریم و وسیله رستگاری خودمان را تضمین کنیم وچهارمین ویژگی برای سعادت جهاد درراه خداست و جهاد زمانی حضور در جبهه‌ها و جهاد با دشمن میباشد و زمانی دیگر تلاش برای بندگان خدا و رسیدگی به امور آنان است .

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله سید محمدباقر صدر و خواهرشان گفت : یکی از جرم‌های این بزرگواران این بود که به حضرت امام خمینی (ره) ایمان داشتند و می‌گفتند در امام ذوب شوید همان‌طوری که او در خدا و ایمان به خدا ذوب‌شده است .

نماینده ولی‌فقیه در اسلامشهر با اشاره به سالروز قطع رابطه سیاسی آمریکا با ایران در بیستم فروردین ۱۳۵۹ گفت: امام خمینی (ره)همان زمان شکر خدا را بابت این اتفاق به‌جا آوردند چراکه گرگ‌ومیش باهم رابطه ندارند آمریکا گرگ است واکنون نیز می‌بینید چه ظلم‌ها و ستم‌هایی در همه جای دنیا می‌کنندو در هر جای دنیا که ظلم و آدم کشی و قتل و غارت هست دست آمریکا وجود دارد .

وی با اعلام اینکه بیست فرودین روز ملی فناوری هسته‌ای نیز نام‌گذاری شده ، گفت: دانشمندان هسته‌ای کشورمان در سال ۱۳۸۵ توانستند استفاده کامل در چرخه هسته‌ای را بدست آوردند .

حجت‌الاسلام نوروزی با اشاره به سالروز اشغال فلسطین بدست رژیم صهیونیستی گفت: جمعه گذشته مردم فلسطین راهپیمایی مسالمت‌آمیزی به همین مناسبت و با عنوان روز بازگشت داشتند ،اما سربازان رژیم صهیونیستی به مردم حمله کردند و تا روز گذشته ۲۱ نفر کشته شدند و نزدیک به هزار نفر از فلسطینیان زخمی شدند ،به‌طوری‌که مراکز درمانی جای معالجه زخمی‌ها را ندارند .

وی بابیان دنیا نسبت به ظلم به فلسطین بی‌تفاوت است، گفت: آمریکا رژیم صهیونیستی را به ظلم تشویق می‌کند اما این جای تعجب نیست تعجب آنجاست که کسانی که خودشان را خادم‌الحرمین می‌دانند و می‌گویند مرکز اسلام در دستشان است و قرآن را باید آنان چاپ کنند اسرائیل را تشویق می‌کنند و رابطه برقرار می‌کنند و عجیب‌تر این است که ولیعهد عربستان سعودی اعلام کرده که اسرائیل حق دارد در سرزمین‌های اشغالی بماند .

امام‌جمعه اسلامشهر به واکنش روزنامه‌های صهیونیستی نسبت به اعلام حمایت بن سلمان از اسرائیل اشاره کرد و گفت: روزنامه‌های صهیونیستی نوشتند تاکنون هیچ رهبر عربی چنین سخنانی به زبان نیاورده بود این شرم‌آور است چگونه انسان خود را مسلمان بداند و در این موقعیت حساس از اسرائیل حمایت کند؟ با حمایت‌های آمریکا و سستی اعراب و سران کشورهای عربی خانه‌های فلسطینیان مظلوم غصب شده است و در محاصره هستند .

وی با اشاره به جنگ یمن که وارد چهارمین سال خود شده است گفت: همه‌چیز یمن از بین رفته است بچه‌ها بیماری وبا گرفتند و بروی دستان مادران و پدرانشان از بین می‌روند ولی آنان هرگز تسلیم نشدند و عربستان سعودی و هم‌پیمانانشان به هیچ‌یک از اهداف خودشان نرسیدند. ارتش و رزمندگان یمن پیشرفت‌های ارزشمندی داشتند و در این اواخر ۱۰۰ موشک به مراکز حساس عربستان شلیک کردند .

خطیب نماز جمعه اسلامشهر با اشاره به شعار سال و لزوم حمایت از کالای ایرانی گفت: فروشنده‌ها تصمیم بگیرند کالای ایرانی بفروشند و خریداران نیز تصمیم بگیرند کالای ایرانی بخرند اگر هر شرکت و نهادی این فرمایش رهبر انقلاب را عمل کند نتیجه خواهد داد و کارگاه‌های تعطیل به کار می‌افتند همه تصمیم بگیرند کالای ایرانی بخرند و تولید کنند و بفروشند.

/خبرنگار:سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار