امید آفرینی مهمترین راهبرد کلان رهبری در جامعه است

زاهدان(پانا)- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: امید آفرینی مهمترین راهبرد کلان رهبری با هدف خنثی سازی نقشه دشمنان برای تلقین ترویج ناامیدی در کشور به ویژه میان نسل جوان است.

کد مطلب: ۸۱۳۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
امید آفرینی مهمترین راهبرد کلان رهبری در جامعه است

به گزارش ایرنا، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته زاهدان اظهار داشت: راهبرد امید آفرینی رهبری درمان گرایی واقع بینانه تعریف می شود که از غلتیدن مردم و مسئولان نظام به دام توطئه دشمنان ممانعت می کند.

امام جمعه زاهدان افزود: رهبر معظم انقلاب امید را مبتنی بر قدرت داخلی، ایمان مردمی و وحدت ملی می دانند، بر این اساس همگی وظیفه داریم ناامیدی و یاس را به خود راه ندهیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ائمه جمعه، روحانیون، اساتید دانشگاه، نخبگان، معلمان و افراد آگاه در جامعه موظف اند برای ترویج امید آفرینی به عنوان بزرگترین سرمایه ایران اسلامی تلاش کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان با اشاره به تقابل همیشگی تمدن دینی اسلامی با تمدن نظام مادی در جهان کنونی گفت: ایران سردمدار تمدن دینی اسلامی و آمریکا سردمدار تمدن نظام مادی است و هر تفکری تلاش در بی اعتبار کردن تفکر دیگر دارد.

آیت الله سلیمانی افزود: اتاق فکر استکبار نقشه ای را علیه جمهوری اسلامی تهیه کرده که بر مبنای آن با استفاده از فضای مجازی اوضاع داخلی ایران را سیاه و بحرانی نشان می دهد و بمباران تبلیغاتی در این زمینه راه انداخته است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در نقطه مقابل این نقشه رهبر معظم انقلاب برای حاکم ساختن روحیه نشاط و پویایی در جامعه و دوری از کسالت و خمودی در سخنرانی های مختلف بر امید آفرینی تاکید می کنند.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: نفوذ گسترده اندیشه اسلام ناب در منطقه و جهان، ترویج فرهنگ بیداری و فرهنگ بسیجی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که همواره باید به عنوان الگو مد نظر قرار گیرد.

عضو خبرگان رهبری افزود: افشا شدن چهر واقعی حاکمان سعودی و رویکرد ستیزه جویی آنان نسبت به مسلمانان، شکست تفکر وهابیت و ایجاد شکاف در اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج فارس به دلیل نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه شکل گرفت.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: خنثی شدن نقشه شوم ترکیه برای احیای مجدد امپراطوری عثمانی با حمایت از داعش و جلوگیری از فراموش شدن مساله فلسطین همگی از برکات گستره نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و جهان است.

امام جمعه زاهدان همچنین شهادت شماری از نیروهای ایرانی در حمله موشکی رژیم غاصب صهیونیستی به یکی از پایگاههای سوریه را به رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تبریک مبعث رسول مکرم اسلام(ص) گفت: نبی مکرم اسلام(ص) آفریده شد تا انسانیت با زیباترین و جامع ترین چهره و ژرف ترین و دقیق ترین معنا بتواند حیات خود را بدست آورد.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: کدام رهبری را می توان مثال زد که به مانند نبی مکرم اسلام(ص) چنین فروتنانه با امت و مردم خود برخورد کند، ایشان به دلیل همین شخصیت بالا محبوب قلوب تمام انسان ها شد.

خبرنگار دانش آموز/مبین جلال کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار