مدیرکل مشاوره آموزش و پرورش: سال گذشته برای 24 میلیون نفر ساعت دوره آموزشی غیر حضوری الکترونیک برگزار شد

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش از برگزار شدن دوره آموزشی غیر حضوری الکترونیک برای 24 میلیون نفر ساعت در سال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۰۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل مشاوره آموزش و پرورش: سال گذشته برای 24 میلیون نفر ساعت دوره آموزشی غیر حضوری الکترونیک برگزار شد

مسعود شکوهی در گفت‌وگو با پانا درباره برگزاری دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان که به صورت فرایند‌محور برگزار می‌شود، اظهار کرد:‌ توانمندسازی نیروی انسانی برعهده اداره کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش است. بخشی از این موضوع به آموزش‌هایی برمی‌گردد که در حین خدمت به افراد داده می‌شود.

وی ادامه داد: این آموزش‌ها می‌تواند در بروزآوری اطلاعات افراد نقش شایانی داشته باشد و با همکاری مرکز نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش ساماندهی می‌شود.

شکوهی اشاره کرد: در سال 96 موفق شدیم برای 24 میلیون نفر ساعت دوره آموزشی غیرحضوری الکترونیک برگزار کنیم.

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش درباره ویژگی‌های این دوره‌ها عنوان کرد: آموزش نیروها براساس دستورالعمل‌ها خواهد بود که با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: معلم می‌تواند با شرکت در دوره‌های الکترونیک در دورترین مکان از آموزش‌های این دوره‌ها که با حضور بهترین استادان برگزار می‌شود، بهره‌مند شود.

شکوهی درباره نقش بخش خصوصی در رشد و توانمندسازی نیروها گفت: برای موفق شدن نیاز داریم از تمام بخش‌ها کمک بگیریم تا بتوانیم محدودیت‌های نیروی انسانی را به حداقل برسانیم.

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: برگزاری این دوره‌ها و تولید محتوا برای آن زمان و انرژی زیادی را می‌طلبد اما اکنون در بخش برگزاری با وجود کمک بخش خصوصی توانستیم موفق باشیم.

وی گفت: برای پوشش آنلاین و بروز همکاران باید به این سمت برویم و از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم تا بتوان نیروها را توانمند کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار