مدیرکل امور تربیتی آموزش و پرورش: پیش‌نویس سند جامع راهنمایی و مشاوره به زودی به شورای عالی آموزش و پرورش داده می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش از آماده بودن پیش‌نویس سند جامع راهنمایی و مشاوره به عنوان یکی از زیرنظام‌های سند تحول بنیادین خبر داد که به زودی به شورای عالی آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۵۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل امور تربیتی آموزش و پرورش: پیش‌نویس سند جامع راهنمایی و مشاوره به زودی به شورای عالی آموزش و پرورش داده می‌شود

مسعود شکوهی در گفت‌وگو با پانا درباره مهم‌ترین اولویت دفتر مشاوره و امور تربیتی اظهار کرد: سال 97 را سال کیفیت بخشی و استمرار و انسجام فعالیت‌های مشاوره نام گذاری کردیم. همچنین امیدواریم سند جامع راهنمایی و مشاوره نیز به زودی به شورای عالی آموزش و پرورش داده شود.

وی ادامه داد: در سند نظام جامع فعالیت‌های مربوط به حوزه راهنمایی و مشاوره را مدنظر قرار دادیم. این سند یکی از زیرنظام‌های سند تحول بنیادین است که آموزش و پرورش موظف است آن را به شورای عالی آموزش و پرورش تحویل دهد.

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش افزود: پیش‌نویس سند جامع راهنمایی و مشاوره آماده شده است که حداکثر تا نیمه اردیبهشت ماه به شورای عالی آموزش و پرورش تحویل می‌دهیم.

شکوهی بیان کرد: ‌پس از تصویب این سند برای موضوع راهنمایی و مشاوره در آموزش و پرورش مصمم می‌شویم چند مدیریتی‌ها و چند دستگاهی‌ها را کاهش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار