پیام تسلیت معاون ابتدایی آموزش و پرورش درپی درگذشت حاج عطا طاهری از تلاشگران عرصه تعلیم وتربیت کهگیلویه وبویراحمد

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش به مناسبت درگذشت حاج عطا طاهری از تلاشگران عرصه تعلیم وتربیت کهگیلویه وبویراحمد پیام تسلیت صادر کرد.

کد مطلب: ۸۱۰۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت معاون ابتدایی آموزش و پرورش درپی درگذشت حاج عطا طاهری از تلاشگران عرصه تعلیم وتربیت کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش، متن پیام رضوان حکیم‌زاده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان لله وانا الیه راجعون

خبر درگذشت حاج عطاطاهری مرا مانند خانواده صمیمی آموزش و پرورش عشایر متاثر کرد، همراه همیشگی محمد بهمن بیگی آخرین فصل کتاب زندگی را برای دانش آموزان داستان سرایی کرد.

مرد بزرگی که با نگاهی امیدوار و رضایتی عمیق از زندگی سراسر عطایش در کنار ما نشست و با افتخار و البته فروتنی تمام در خصوص تجربیات ارزشمندش در مورد توسعه آموزش و پرورش در مناطق عشایری برای ما سخن گفت، هیچ چیزی حتی کهولت سن مانع از حضور گرم او در کنار عشایر نبود به همین دلیل در مراسم آغاز سال تحصیلی عشایر درکاکان یاسوج این فرصت نصیب ما شد تا پای صحبت هایش بنشینیم و توصیه های او را بشنویم.

تمام امید او به کودکان و نوجوانان عشایر بود و از ما می خواست متعهدانه و از روی دل انجام وظیفه کنیم.

حاج عطاطاهری نمونه ای از انسان هایی بود که خوب زیستن را برای ما قشنگ معنا کرد تا آنجا که می توانید به دیگران فرصت خوب زیستن بدهید کاری که در تمام زندگی اش انجام داد.

امیدوارم خداوند در نعیم خودش او را میهمان دائمی نماید و به ما توفیق دهد که توصیه هایش را بکار بندیم.

با مهر برای کودکان سرزمین ایران کار کنیم.مصیبت سفرابدی ان بزرگ مرد را ویژه به خانواده محترم بستگان و مردم قدرشناس کهگیلویه و بویراحمدوتلاشگران عرصه تعلیم و تربیت تسلیت عرض نموده وازدرگاه خداوند متعال رحمت واسعه برای آن عزیز وصبربرای بازماندگان خواهانم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار