مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل :

۶۵۰۰ نفر از خواهران بسیجی اردبیل از مناطق عملیاتی کشور بازدید کردند

اردبیل (پانا) - مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل گفت: در یک سال گذشته ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از خواهران بسیجی در قالب ۲۰ کاروان به مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور اعزام شدند.

کد مطلب: ۸۰۹۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
۶۵۰۰ نفر از خواهران بسیجی اردبیل از مناطق عملیاتی کشور بازدید کردند

مریم حامدی اظهار داشت: هدف از اعزام خواهران بسیجی به اردو‌های راهیان نور آشنایی این افراد با ایثارگری‌های رزمندگان و بهره‌گیری از فضای معنوی مناطق و نیز تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: اردوی فرهنگی زیارتی در حال حاضر با شرکت حدود یک هزار نفر از خواهران بسیجی در قالب هشت کاروان در مناطق عملیاتی جنوب در حال برگزاری است و تلاش می‌کنیم به اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم.

مسئول بسیج جامعه زنان استان با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های جوان و آینده منتقل کنیم، گفت: در یک سال گذشته 6 هزار و پانصد نفر از خواهران بسیجی و در قالب 20 کاروان به مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب اعزام شده‌ و از نزدیک با دلاوری‌های رزمندگان دفاع مقدس آشنا شدند.

حامدی با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در مورد راهیان نور بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس گنجی است که هنوز استخراج نشده است و ما در این اردو‌ها به دنبال بهره‌گیری از این گنج‌ها و فضایل هستیم.

وی با اشاره به اینکه امورات اردو‌های راهیان نور خواهران بر عهده خادم الشهدای خواهر است، تصریح کرد: در هر اردو چهار تا هشت نفر از خواهران بسیجی خادم الشهدای زائران این سفر ارزشی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار