در طرح سلامت نوروزی

1 میلیون و ۱۱۰ هزار کیلو مواد غذایی فاسد معدوم شد

تهران (پانا) - رئیس اداره بهداشت مواد غذایی وزارت بهداشت با بیان اینکه برنامه سلامت نوروزی تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ادامه دارد، می‌گوید تاکنون یک میلیون و ۱۱۰ هزار کیلو مواد غذایی فاسد در این طرح معدوم شده است.

کد مطلب: ۸۰۹۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
1 میلیون و ۱۱۰ هزار کیلو مواد غذایی فاسد معدوم شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، سید رضا غلامی، در خصوص آخرین وضعیت اقدامات انجام گرفته طی اجرای برنامه سلامت نوروزی ۹۷ گفت: اقدامات مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در راستای طرح سلامت نوروزی از تاریخ ۱۵ اسفندماه ۹۶ آغاز و تاکنون ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تعدادکل بازدید بهداشت محیطی از مراکز و اماکن و با تاکید بر مراکز و اماکن حساس، به ۵۷۰۱۰۵ مورد می رسد، گفت: اکیپ های بازرسی بهداشت محیط از آغاز برنامه سلامت نوروزی از ۱۷۹۸۳ مورد از مراکز و اماکن بین راهی بازدید بهداشتی کرده اند.

غلامی خاطرنشان کرد: ۱۵۳۵ مورد از اماکن متخلف بهداشتی پلمپ شده و تعداد ۶۵۲۶ مرکز و مکان متخلف بهداشتی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه طی اجرایی سازی برنامه سلامت نوروزی تعداد ۱۰ هزار مورد بازدید مشترک با دستگاه ها و ادارات دیگر به ویژه تعزیرات انجام شده است، تصریح کرد: طی بازرسی ها، ۲۸۴۲۸۶ مورد کلرسنجی انجام شده است و ۴۰۴۹۴ مورد نیز به صدور اخطار نواقص بحرانی و غیر بحرانی انجامیده است.

رئیس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه مقدار ۱۱۱۰۵۲۰ کیلو گرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی معدوم شده است، گفت: برنامه سلامت نوروزی تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار