برگزاری مسابقات رالی خانوادگی در ارومیه

ارومیه (پانا) مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: مسابقات رالی خانوادگی در ارومیه با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و معرفی جاذبه های گردشگری در این شهرستان برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۰۸۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات رالی خانوادگی در ارومیه

جلیل جباری، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: مسابقه رالی خانوادگی روز(9فروردین) در ارومیه و با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و همچنین افزایش نشاط اجتماعی در این شهرستان برگذار می شود.

وی افزود: علاقمندان می توانند از تاریخ (4تا8فروردین) برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کنند.

جباری با بیان اینکه شرکت کنندگان در این مسابقه ساعات خوشی را سپری خواهند کرد، گفت: محل آغاز رالی خانوادگی از مقابل ساختمان اداره کل میراث فرهنگی و موزه باستان شناسی ارومیه بوده و نقطه پانی نیز در تفرجگاه بند است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در طول مسیر از کنار سه گنبد، کوه سر و چندین جادبه گردشگری و اماکن تاریخی می گذرند.

جباری اضافه کرد: یکی از مهمترین هدف های این مسابقات ساختن ساعاتی شاد و مفرح برای خانواده ها است که در ایام نوروز یک روز به یادماندنی داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ثبت نام در این مسابقات رایگان است و هیچ نو محدودیتی در نوع خودرو ها وجود ندارد.

گفتنی است، این مسابقه در قالب برنامه‌های ابلاغی سازمان میراث فرهنگی به استان‌ها اجرا می‌شود و شرکت در این مسابقه برای عموم افراد آزاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار