رالی گردشگری کریدور بین‌المللی شمال ـ جنوب به تهران رسید

تهران (پانا) - رالی اتومبیلرانی کریدور بین‌المللی شمال ـ جنوب 8 خردادماه 97، با هماهنگی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد.

کد مطلب: ۸۲۵۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
رالی گردشگری کریدور بین‌المللی شمال ـ جنوب به تهران رسید

میراث‌آریا: این رالی را 46 شرکت‌کننده با 18 دستگاه خودرو از شهر دهلی‌نو در کشور هندوستان آغاز و پس از عبور از کشورهای هند، ایران، آذربایجان و روسیه، در مسیر بازگشت امروز 8 خرداد ماه به تهران رسیدند.

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به عنوان عضو رسمی «فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی» و «اتحادیه بین‌المللی جهانگردی» در انجام راستای وظایف ذاتی خود شامل تسهیل در عبور و مرور گردشگران و اجرای برنامه‌های اتومبیلرانی، از طریق مذاکره و هماهنگی با سازمان‌ها و ادارات استان‌ها و شهرهای مختلف کشور شرایطی را فراهم تا شرکت‌کنندگان بتوانند به سهولت از جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی و ... در مسیر خود بازدید کنند.

در همین راستا شرکت‌کنندگان رالی گردشگری دوستی، امروز از مجموعه‌ فرهنگی تاریخی گلستان بازدید و در ادامه وارد مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد خواهند شد.

رالی گردشگری کریدور بین‌المللی شمال ـ جنوب در ادامه مسیر نیز از برخی شهرهای ایران از جمله یزد، کرمان، زاهدان، چابهار، بندرعباس، اصفهان و شیراز عبور کرده و 13 خردادماه از مرز بندرعباس از کشور خارج خواهد شد.

ایجاد ارتباط فرهنگی و دوستی بیشتر میان چهار کشور هند، ایران، آذربایجان و روسیه و تبیین اهمیت و احیای مسیر ترانزیتی شمال ـ جنوب از مهمترین اهداف طراحی و اجرای این رالی عنوان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار