مدیر کل پژوهش و نوآوری نهاد کتابخانه های عمومی کشور:

کتابخانه های عمومی در جهت پاسخگویی به نیازهای همگان به روز رسانی شوند

اسلامشهر (پانا)-مدیر کل پژوهش و نوآوری نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت :کتابخانه های عمومی میبایست در جهت پاسخگویی به نیازهای همگان به روز رسانی شوند ، لیکن هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

کد مطلب: ۸۰۸۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
کتابخانه های عمومی در جهت پاسخگویی به نیازهای همگان به روز رسانی شوند

محمد جوهرچی در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای تهران به تشریح وضعیت کتابخوانی در جامعه پرداخت و اظهار داشت :ترویج فرهنگ کتابخوانی یک ضرورت مهم به شمار میرود و هنوز هم کتاب از جذابیت خاصی برخوردار است .

وی در ادامه افزود:امکانات دنیای دیجیتال و فضای مجازی برای ما هم فرصت و هم تهدید است و مهارت استفاده از این فضا بسیار مهم است ، لیکن هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

مدیر کل پژوهش و نوآوری نهاد کتابخانه های عمومی کشور تاکید کرد:وظیفه همه مسئولین در چارچوب قوانین بر طرف کردن مشکلات و رسیدگی به نیازهای مردم از جمله موارد فرهنگی است و کتابخانه های عمومی هم متعلق به همه و میبایست ارائه دهنده خدمات باشند.

جوهرچی تصریح نمود:امروز ما تلاش میکنیم با استفاده سرمایه گذاری در بخش کتابخانه های عمومی ، آنها را به روز رسانی ودر جهت قوانین و دستور العملهای موجود از کتب دیجیتال استفاده کنیم تا رضایت همگان را در جامعه داشته باشیم.

/خبرنگار:حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار