مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل:

اردبیل آماده پذیرایی از ۲ میلیون مسافر نوروزی است

اردبیل (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: استان اردبیل آماده پذیرایی از دو میلیون است.

کد مطلب: ۸۰۸۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اردبیل آماده پذیرایی از ۲ میلیون مسافر نوروزی است

کریم حاجی زاده در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل تصریح کرد: به‌منظور ارائه خدمات به مسافران هماهنگی‌های لازم با مراکز اقامتی و دستگاه‌های متولی صورت گرفته و ۱۰ کمیته زیرمجموعه ستاد اجرایی خدمات سفر فعال شده است.

وی افزود: تا به امروز خدمات ارزنده از سوی نهادهای متولی ارائه شده و زیرساخت های گردشگری استان جهت استقبال مسافران آماده سازی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل یادآور شد: ۵۶ پایگاه نیروی انتظامی، ۲۰ پایگاه جاده‌ای هلال‌احمر، ۱۵ پایگاه ثابت و دو پایگاه سیار سلامت و ۲۰ پایگاه شهری و ۲۷ پایگاه جاده‌ای اورژانس جهت ارائه خدمات به مسافران آماده است.

حاجی زاده ظرفیت اسکان مسافران در اردبیل را ۱۹ هزار و ۶۰۰ نفر در روز اعلام کرد و افزود: همچنین ۱۲ پایگاه امداد خودرو نیز فعال شده و بیمه‌ها، شوراهای حل اختلاف و قضات کشیک به‌منظور خدمت‌رسانی در وضعیت آماده‌باش هستند.

وی با تأکید به آماده‌سازی ۱۵ کیوسک اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافر و دو پایگاه موقت اطلاع‌رسانی ادامه داد: ۹ راهدارخانه ثابت و دو راهدارخانه سیار نیز به مسافران در جاده‌ها خدمات ارائه خواهند کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به تدارک ۱۴۶ ساعت برنامه فرهنگی نیز اشاره و تأکید کرد: اقلام تبلیغاتی به تعداد مورد نیاز آماده‌سازی شده و امسال در سطح مطلوبی تولید محتوا در راستای معرفی جاذبه های گردشگری استان صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار