استاندار اردبیل:

20هزار تخت در استان اردبیل برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: مجموع ظرفیت های اقامتی استان اعم از هتل، مسافرخانه ، میهمانپذیرو نیز میهمانسراهای آموزش و پرورش به تعداد 20 هزار تخت آماده پذیرایی و اسکان میهمانان در تعطیلات عید نوروز هستند.

کد مطلب: ۸۰۸۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
20هزار تخت در استان اردبیل برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است

اکبر بهنامجو در نشست ستاد خدمات سفر استان اردبیل افزود : در صورتیکه تعداد مسافران نوروزی بیشتر از این ظرفیت باشد مردم میهمان نواز این استان و دستگاههای اجرایی زمینه اسکان و پذیرایی از آنان را فراهم خواهند کرد.
وی تاکید کرد که مردم و مدیران این استان باید برای به حداقل رساندن مشکلات احتمالی مسافران نوروزی تلاش کنند هرچند ارگانهای ذیربط از مدت ها قبل اقدام های لازم را برای ارایه خدمات بهتر و مناسب به میهمانان انجام داده اند.
استاندار اردبیل اضافه کرد: باید دقت شود تا هموطنانی که این خطه را برای گذران تعطیلات عید برگزیده اند با برخورداری از امنیت ، آرامش ، آسایش و رفاه لازم با رضایتمندی و خاطره فراموش نشدنی به زادگاهشان بازگردند.
بهنامجو با اشاره به اینکه اقدام مناسبی برای تامین امنیت جانی مسافران در جاده های استان اردبیل انجام شده، بیان کرد : امید می رود در کنار این اقدامات با رعایت مقررات ازسوی رانندگان ، میزان وقوع تصادف های رانندگی در نوروز پیش رو در این استان کاهش یابد.
وی آب های معدنی گرم و سرد اردبیل را به عنوان نگین جاذبه های طبیعی این استان دانست و خاطرنشان کرد: به منظور بهره مندی هرچه بیشتر از این نعمت های خدادادی از سال آینده پزشکانی به منظور فراگیری تخصص لازم در زمینه آب درمانی به کشورهای خارج اعزام می شوند تا پس از بازگشت، از این مراکز برای ارایه خدمات مفیدتر به مردم استفاده شود.
استاندار اردبیل با تشکر از تلاش های خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی استان اردبیل به مناسبت بیان کارهای انجام گرفته ازسوی دولت و نیز انعکاس دادن مشکلات و گرفتاری های مردم در طول سال ابراز امیدواری نمود که ادامه این روند در تعطیلات نوروز نیز یاریگر استانداری و مدیران در ارایه خدمات گوناگون باشد.
گفتنی است:اردبیل به خاطر جاذبه های طبیعی و تاریخی خود همه ساله بیش از 6 میلیون نفر مسافر را می پذیرد. در ایام نوروز به غیر از بعضی سال های استثنایی در اکثر سالها هوای نقاط مختلف این استان ملایم و برای استفاده مسافران مناسب است.
امسال هوای این استان تا پنجم نوروز اغلب پایدار و در بعضی روزها با احتمال بارش پراکنده پیش بینی شده است . وزش باد گاهی شدید (به خصوص چهارم فروردین( پدیده عمده جوی طی این مدت در نقاط واقع در قسمت مرکزی استان اردبیل خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار