مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:

1100 دستگاه ناوگان عمومی مسافران نوروزی را جابجا می‌کنند

اردبیل (پانا) - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات نوروزی بیش از یک هزار و 100 دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری گردشگران و مسافران نوروزی را در استان اردبیل جابجا می‌کنند.

کد مطلب: ۸۰۷۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
1100 دستگاه ناوگان عمومی مسافران نوروزی را جابجا می‌کنند

علی رحمتی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در استانداری اردبیل اظهار کرد: طرح نوروزی ما در تداوم طرح زمستانی از 22 اسفند تا 15 فروردین ماه با آماده‌باش تمامی نیروهای حوزه راهداری انجام می‌شود و امیدواریم در ایام تعطیلات نوروزی امسال حوادث ناگواری را در جاده‌های استان اردبیل شاهد نباشیم.

وی فعال بودن 120 اکیپ راهداری را در گردنه‌ها و مناطق برفگیر استان یادآور شد و خاطرنشان کر: 420 نفر از نیروهای ما در قالب 260 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در قالب 9 راهدارخانه ثابت و سیار به گردشگران، مسافران و ترددکنندگان در استان اردبیل ارائه خدمات می‌کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آماده‌باش تمامی نیروها را در خدمات‌رسانی بهتر در ایام تعطیلات نوروزی یادآور شد و گفت: ما با 400دستگاه اتوبوس با عمر متوسط 10 سال، 500 دستگاه سواری با عمر متوسط 9 سال و 200 دستگاه مینی‌بوس با عمر متوسط 24 سال به هموطنان در این ایام خدمات‌رسانی می‌کنیم.

رحمتی گفت: بیش از یک هزار و 100 دستگاه در قالب ناوگان عمومی کار جابجایی مسافران را در این ایام انجام خواهد داد تا تمامی شرکت‌های فعال در این زمینه بتوانند مطلوب‌ترین خدمات را ارائه کنند.

وی بیان کرد: سال گذشته 2 میلیون و 200 هزار نفر مسافر جابجا شده بود که در 11 ماهه امسال نیز یک میلیون و 700 هزار نفر توسط ناوگان عمومی استان جابجا شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به فعالیت 55 شرکت حوزه حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت‌های ترافیکی که پلیس راه اعلام کرده ما در روزهای 25، 28 و 29 اسفندماه و چهارم، نهم، دهم و سیزدهم فروردین ماه با محدودیت‌های ترددی کامیون‌ها در جاده اردبیل - آستارا و اردبیل - سرچم روبرو خواهیم بود.

رحمتی ادامه داد: 12 مجتمع بین راهی نیز در این ایام به هموطنان ارائه خدمات می‌کنند و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با تمام توان پای کار حاضر است و تمام تلاش خود را به کار بسته است تا خدمات مطلوب‌تر و کیفی‌تری را انجام دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار